Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 326 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 30 Augusti!

Solen skiner här ute i vildmarken och idag ska jag försöka vara utomhus så mycket jag hinner!

Nu börjar det bli dags att passa på att lapa upp det sista av de starka sensommarstrålarna innan höstens mystiska stämningsdunkel omsluter oss!

Ta hand om er idag, mina vänner!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon! Irmeli, min siames löper, inte alls roligt..Kanske jag ska lämna henne till en hanne  idag, rentav..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Medea
0

Godmorgon!

Har en ensam dag idag, förengångsskull, ska fortsätta med packningen. Blev inte så mycket gjort igår… Dock ska jag klämma i mig ett par ägg med majonäs först, äkta GI-frulle!

Pepp-tankar till alla Cornishar som ställs på SW i Norge idag, är tämligen avundsjuk kan jag lova!

Sashimis
0

God morgon!

Idag ska jag försöka plugga lite och ikväll blir det utgång. Valet står mellan eftersläpp på kåren och en nation. Får väl se var vi hamnar.

#1 Det låter väl som en bra idé att lämna henne till en hane Skrattande

AnnaS
0

God dag!

Har precis varit på föreläsning med biologen och miljökämpen Stefan Edman. Om ni får möjlighet, gå och lyssna på honom, han är så bra! Han är ingen "skogsmulle-biolog" utan han är FÖR den levnadsstandard vi har idag och han anser att vi har tekniken att fortsätta leva med dagens standard men miljövänligt. Han säger att miljöproblemen är ett symptom på något annat, lika som feber är ett symptom på något annat fel i kroppen. Oj, det är så mycket och man blir så glad av att lyssna på honom :-)

Har varit och köpt en Harry idag, så nu ska jag vinna storkovan Skrattande

IngerN
0

God morgon/dag, har nyss bakat en vinbärskaka till kaffet vi ska dricka efter surströmmingen i eftermiddag……..

Solen skiner idag..härligt….

[Wiveka]
0

#5 Åhh, surströmming. Jag älskar surströmmingKyss

A-M.H
0

God morgon !

Solen skiner och ut ska vi vilken sekund som helst….hästar inlämnade…nu håller vi tummar igen..AnnaSGuld i munGuld i munGuld i mun…förresten hur går det med hallontuttarna ???Tungan ute

Ha en härlig lördag i slutet på augusti !!!

Leffe
0

God dag. Här är det moln, men när ja vaknade tittade solen in en stund. Den försvann nog för att den såg sömniga mig.
#5-6 Nästa lördag blir det surströmming för mig, mums

Sköt om er

Gittan
0

God eftermiddag säger jag. Jag och barnen har suttit och spelat Svarte Petter hela eftermiddagen, katter och hund har legat runt om och tittat på när jag hela tiden förlorat. Barnen var jättenöjda med att vinna. Ute är det minsann inget bra väder.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld