God morgon 2008-08-28
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon. Det blev mycket 8-or i datumet. Ska handla lite idag både till mig och katterna. Annars är det lugnt som vanligt, förutom en löpande skogis
Sköt om er
God morgon. Det var en härlig gammal godmorgonlåt. I dag har jag ledigt. Ska ta mig en ridtur om nu inte regnet kommer. Men först ska barnen i väg på sitt. Ha nu en bra dag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

God morgon!
Var på en föreläsning igår av Kostdoktorn (www.kostdoktorn.se) och författaren till boken "Fettskrämd" och det var super! Man fick så mycket bra information om kost, vikt, diabetes och hjärt- och kärlsjukdomar. Superbra! Så nu ska jag absolut dra ner på kolhydrater drastiskt och lägga till mer fett i maten istället. Ska bli så spännande!
Tänk, nu drar det ihop sig mot slutet på veckan och då kommer alla uppdrag samtidigt. Full rulle nu i två dagar, men det ska nog fungera.
Ha en bra dag!
Säjer väl också god morgon. Ska iväg på föreläsning om telefoni nu på förmiddagen. Det ska bli intressant. Ha det nu trevligt idag.
Var positiv -må bra

Godmorgon!
Idag hämtas min gamla soffa (ska bli så skönt att bli av med den) och imorgon får jag förhoppningsvis min nya… Håll tummarna.. för annars får mina gäster sitta på golvet på lördag! 
Kanske får köra orientaliskt i så fall…. hmm 
Glittra och Mini har fått nya namn… de går numera under "Snuttis och Tuttis". Glittra snuttar på Mini dagarna i ända! 
Önskar er alla en underbar dag!

God Morgon allihopa, en superblåsig dagmen ändå lte sol. Man blir så glad av solen =))
#4 Hm, orientaliskt…..på ditt trägolv…..nä här blir det till att sätta en kudde på baken.

God morgon i regnrusket. Fyy för den lede vilket väder, det regnar o regnar o regnar…………och gubben kan inte fortsätta på vårt fina altanbygge.
Vi får istället pyssla inomhus o tända en mysbrasa i öppna spisen tillsammans med några småmissar. Ännu inga nyheter färgmässigt, men hmmm, kanske, kanske………….
God dag säger jag! Jag har jobbat idag och vi börjar inte få ordning… faktiskt inte, efter renoveringen, för vi är nämligen snuvade på alla våra hyllor. Imorrn kommer det förhoppningsvis nya!
Jag ska iväg och handla lite kattsand senare och kanske ta en till film ikväll. Igår blev det Once upon a time in Mexico!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God eftermiddag!
Har precis målat min lilla nybyggda skrubb bakom skortstensmuren. Förhoppningsvis får jag upp en dörr till den snart, då är det inte långt kvar innan katternas utrymme i min lilla stuga utvidgas med 50%…..
Ute blåswr det och regnet började precis piska mor rutorna, brukar verkligen hösten komma så här tidigt?
Nästan nyss kommit hem efter mitt Jourpass (ingen sömn alls blev det inatt…) Regnet har stått som spön i backen sen igår kväll, sen när jag ska hämta pojkarna vid skola/dagis så fick jag gå väldiga omvägar både ute och inne för det var stopp i flera avloppbrunnar ute pga regnet… ska bli skönt och vila några timmar nu, ska till lagårn/sambetet imorgon och mjölka…
Om nån är intresserad har jag fått inbjudan till Trönderkatten i april idag.
God natt från mej som vanligt. Nyss hemkommen från arbetet.
Säger god natt jag också