Oj, Oj, vad...
Oj, Oj, vad länge sedan jag var inne här på CRXifokus, vi har varit på vårt första riktiga semester (vuxenpoäng
). Tankade ner alla semesterbilderna igår och visst var det några stycken
Tänkte bidra med några nu eftersom det var så länge sedan sist
Först ut är Moi i ett plommonträd(!) väldigt exotiskt förr oss norrlänningar

Ååååhhh! Vad man har saknat bollisbilder här! Jösses vilken utstrålning lillNinni besitter! Är det verkligen tillåtet att vara så gossigoss? 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Härligt att ni är tebax efter semestern! Så stora Gafsan och Ninni blivit. De är båda två bedårande vackra! 

Vilka underbara katter…och bilder..
Har saknat era fina bilder…välkommen hit igen!
Å gullnosarna!
De ser ut att haft det bra på semestern. Hoppas ni hade det lika bra. 

Som vanligt är bilderna riktigt härliga! Ninni ser ut som en ängel i #5, sååå oskyldig… 
Härliga bilder!!

Älskar Ninni på bild #1, hon ser ut som en lömsk liten fladdermus. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åh vilka fina semesterbilder! Verkar som hela familjen har haft det bra. Jisses vad med kattrumpor vid matskålen!

#6 Visst är lilla Ninni en riktig charmapa
Vilken snygg Avatar du har gjort!
#7 och #8 Tack
#9 O ja! Vi har haft det kanonens! Hoppas ni också fick en härlig tripp!
#10 Skenet bedrar, systrana bus är nog de klåfingrigaste ligister jag känner till just nu
#11 Tack! #12 Fniss! #13 Vi har haft det kanon, jag kunde inte låta bli att fota då de radade upp sig så där fint nästan varannan färg
# 14 Ja, hon ser jättefin ut! … och vad gäller apigheten kan jag föreställa mig att hon precis som mina katter kan vara mer än charm-apa… I morse var Elvira bus-apa och Allan K*t-apa… Ja.. Lite censur för de känsliga! Charm-apa är vad hon är, lilla Ninni! 
Tack
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com