Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 240 ggr
Rexjen
0

Oj, Oj, vad...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj, Oj, vad länge sedan jag var inne här på CRXifokus, vi har varit på vårt första riktiga semester (vuxenpoäng Tungan ute). Tankade ner alla semesterbilderna igår och visst var det några styckenOskyldig Tänkte bidra med några nu eftersom det var så länge sedan sistFlört

Först ut är Moi i ett plommonträd(!) väldigt exotiskt förr oss norrlänningarTungan ute

Rexjen
0

Ninni och Jonas ligger i solen på golvet i stora rummet.

Rexjen
0

Gråis och Gafsan försöker vara på samma plats samtidigtTungan ute

Rexjen
0

Ensam Gaffise Girl på favoritplatsen.

Rexjen
0

Matdax!Skrattande

Rexjen
0

Ninni hemma igen efter sverigeturnéGlad

Det var allt för idag.

MyTwiggs
0

Ååååhhh! Vad man har saknat bollisbilder här! Jösses vilken utstrålning lillNinni besitter! Är det verkligen tillåtet att vara så gossigoss? Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

KaCee
0

Härligt att ni är tebax efter semestern! Så stora Gafsan och Ninni blivit. De är båda två bedårande vackra! Kyss

Buffy-co
0

Vilka underbara katter…och bilder..Kyss
Har saknat era fina bilder…välkommen hit igen!

chikan
0

Å gullnosarna!Kyss De ser ut att haft det bra på semestern. Hoppas ni hade det lika bra. Tungan ute

Spotless
0

Som vanligt är bilderna riktigt härliga! Ninni ser ut som en ängel i #5, sååå oskyldig… Kyss

[Wiveka]
0

Härliga bilder!!

AnneAlva
0

Älskar Ninni på bild #1, hon ser ut som en lömsk liten fladdermus. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

LinusCRX
0

Åh vilka fina semesterbilder! Verkar som hela familjen har haft det bra. Jisses vad med kattrumpor vid matskålen!Skrattande

Rexjen
0

#6 Visst är lilla Ninni en riktig charmapaKyss Vilken snygg Avatar du har gjort!Glad

#7 och #8 TackSkrattande

#9 O ja! Vi har haft det kanonens! Hoppas ni också fick en härlig tripp!

#10 Skenet bedrar, systrana bus är nog de klåfingrigaste ligister jag känner till just nuTungan ute

#11 Tack! #12 Fniss! #13 Vi har haft det kanon, jag kunde inte låta bli att fota då de radade upp sig så där fint nästan varannan färgFlört

MyTwiggs
0

# 14 Ja, hon ser jättefin ut! … och vad gäller apigheten kan jag föreställa mig att hon precis som mina katter kan vara mer än charm-apa… I morse var Elvira bus-apa och Allan K*t-apa… Ja.. Lite censur för de känsliga! Charm-apa är vad hon är, lilla Ninni! Skrattande

Tack

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com