Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 234 ggr
majsan
0

Godmorgon 27 augusti

Godmorgon allihop.. Undra varför att när man inte behöver gå upp tidigt så går man upp men när man måste upp tidigt så vill man ligga kvar.Obestämd

AnnaS
0

God morgon!

Onsdag, snart har halva veckan gått. Det går fort nu! Är så vansinnigt trött nu för tiden, men jag antar att det beror på dieten. Avslut på den blir på jobbets kick off i Uppsala! Det blir också en Kick off för den nya Anna Skrattande 

Inget speciellt idag, det är fortfarande lite semesterlugnt på kontoret. Hoppas det sparkar igång snart!

Ha en bra dag allihop!

IngerN
0

God morgon, eller igentligen inte för min del……Är inne i en tröttperiod då jag är trött….trött…..oavsett sömn. Springer runt som en skållad råtta mellan turturduvornas sviter och kollar färgskiftningar…..hmmmm, kanske jag ser en tendens i ett av rummen…håll ut vänner Tungan utemer info kommer…

AnneAlva
0

Godmorgon!

Uppe i ottan idag och blev kvar uppe fastän jag egentligen tänkt gå och lägga mig igen. Så kan det gå. Glad Ska greja lite med UKs klubbtidning idag eftersom jag åker bort i några dagar och manusstopp närmar sig med stormsteg, hamnar allt på hög blir jag aldrig klar!

#1 Så du kommer till Uppsala. När då?? Behöver du sovplats (vilket jag gissar att du inte gör eftersom det är med jobbet, de brukar ju stå för sånt där som kost och logi) så finns det ett gästrum här. Du är naturligtvis hjärtligt välkommen ändå, jag gör ett killer snabbkaffe. Tungan ute

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

God morgon! Jag och min kompis Kamelen vaknade ganska tidigt och jag har fått mail från Pitzies bebisar. Det blir att åka och hälsa på dem i nästa vecka. Jag ska försöka ta lite bilder på dem också :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Godmorgon! #1 ja tiden går för fort… snart sätter den nya terminen igång…

Solen skiner hoppas på mer sånt! Ha det gott Skrattande alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MariaT
0

God Morgon, mysigt "höstväder" ute, perfekt för utrensning av garderoberna.

Dolleminas
0

Här regnar det idag igen… Ska få mer gjort idag än vad jag hann igår… sen ska jag iväg på eftermiddan och ha jour tills imorgon eftermidag, sen fre och lör det mjölkning på sommarbetet, sen är jag ledig söndag sen blir det en vecka till med bara jobb innan jag snart har lite semester… Jag riktigt längtar till Luleåutställningen för nu är det ett tag sen…

A-M.H
0

God morgon /natt !

Fler barn har sett dagens/nattens första ljus..så även blindtarmarFörvånad…och ben har stängts in från sin ej tillåtna närvaro ute i ljuset…hela natten har varit jobb..jobb o åter jobb…nu ska jag sova den oskyldiges djupa sömn…Glad

…. väntar  på fortlöpande info från "kärleksnästet…Tungan ute

Ha en jättebra onsdag !!!

JohannaK
0

God förmiddag!
I eftermiddag ska jag ut på 2 timmars ute ritt med ridskolan, sen ska jag hem o slutföra ett burskynke projekt till en viss mr Tummeliten. Hoppas jag inte blir alltför trött efter ritten ….

Ha en bra dag allihop och god natt A-M.H!

Avots
0

Godmorgon!

Skall straxt i väg på en tur till Avesta med syrran för bunkring.

Har äntligen fått i gång det mesta på nya datorn och även fått över nästan allt från den gammla. Varför glömmer man alltid något viktigt innan man botar om?

AnnaS
0

#3 Tack så jättemycket för inbjudan, men det är som du säger, jobbet bjuder och jag kommer inte att ha en minut över :-( Vi åker på lördag morgon och åker tillbaka till söndag förmiddag.

Leffe
0

God morgon. Här händer inget speciellt. Oskar är ännu inte återställd och Snuttan höglöper. Det är kul att se när lilla Pysen 13 år kastrat tror jag i 9 av dem parar henne - en skogis som är tre gånger så stor. Det tar sin tid, men han ger sig inte. Sedan går det inte att väcka honom på flera timmar.

Sköt om er

Eine
0

Goddag…Ibland blir jag sen här. Nå, jag har fullt upp med katter och annat,det kan ju vara en förklaring.Sköt om er idag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

zoolatri
0

God dag.

Idag bär det iväg till Nora för att hämta lite möbler. Och kanske en fika med en bekant, för att prata lie hundproblem(inte med min hund).

Sashimis
0

God dag får jag också säga för jag hann inte in här i morse. Dagen började tidigt, redan kl 04.00! Från fem och några timmar framåt var vi i skogen och hade lagtävling med stationer där vi skulle "gissa bajset", "gissa organen" osv. Sen har jag dissekerat en råtta också. Intressant att se hur allt hänger ihop inuti måste jag säga.

Ha en fortsatt trevlig dag alla!