Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 467 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 26 Augusti!

Nu ska jag iväg till kliniken och sätta igång med städningen efter renoveringen av våra lokaler! Det ska bli spännande att se vad de har fått till!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

Godmorgon. Här blev det tårta till frukost då min son fyller 12 år idag.. Sen blir det mer tårta imorgon och på lördag..

Ha alla en bra dag..

AnnaS
0

God morgon!

Skriver alltid "gos morgon", är det en freudiansk felskrivning tror? Skrattande

Snart vet vi om Skrållan bara roade sig eller inte, hon har några dagar på sig att ändra färg till rött… Jag håller tummarna SÅ mycket!

aggeelin
0

Godmorgon! Det var  svårt att gå upp med två gosekatter i sängen. Nu är regnvädret här igen Rynkar på näsan så det känns som om sängen vore ett bra alternativ… som jag gissasr att katterna kommer att välja.

Ha det gott ni alla andra som väljer att gå upp och sätta fart!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Dolleminas
0

Gomorron allesammans!

Här är det mulet och de har lovat regn (typiskt höstväder…) ska ha en dag med matlagning och förberedning är det tänkt, dvs jag lagar upp lite olika rätter som maken och barna kan tina och värma upp när jag jobbar kväll/natt… synd bara att jag varken är kock eller speciellt road av matlagning utan det är mer ett nödvändigt ont. Sen blir det väl den eviga tvättberget som aldrig tycks sina nån gång utan bara växer när jag jobbar…Skrikandes

Iaf så fick jag ett glatt besked från min ena Chef förra veckan att fr o m 1/10 är jag fast anställd som pers. ass på 50%!! sen blir jag naturligtvis att jobba extra + att jag blir där i lagårn… men iaf min första anställning som är fast!!!!!!Skrattande

A-M.H
0

God natt säger jag….som jobbat hela natten..med att se till att bebbar som inte vill komma ut den "vanliga" vägen ändock fått komma till världen…Tungan ute

…..mmmm..Skrållan jag ska nypa dig i nosen om du bara roat dig…kom igen nu tjejen o visa fina hallontuttar Kyss

Ha en bra dag ni som ska vara vakna !!!

zoolatri
0

God morgon.

Idag är jag ledig! Så jag ska ta en sväng in till stan och köpa lite tyg, i mitt förvar har jag nämligen mammas owerlockmaskin som ska utnyttjas till fullo innan hon kräver tillbaka den:D

Regn och rusk här oxå…Men det betyder väl att det är en perfekt pysseldag?

Ha en trevlig dag alla:)

Leffe
0

God morgon. Väntar ett par samtal idag, bl a från Royal Canin. Oskar verkar vara på bättringsvägen, men fortfarande ganska slö. Han är i alla fall med nu och kommer och kelas, men vill inte gärna äta - allra minst pillren.

Sköt om er

Eine
0

God morgon alla.Oj dolleminas,du får kanske lägga över en del hushållsarbete på din familj?Män kan också tvätta och laga matTyst!Jag tror de flesta män tycker att det är jättetråkigt med en fru som gör allt hemma.OskyldigTror inte du det också?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Morrn morrn!

# 2  hm gosmorgon…Ja du Anna…du bör nog söka för det..Flört
Nej..haha det tyder nog på ett väl utvecklat sinne!!!Glad

Åhhhh….lilla Skrållan..tänk om hon visste hur många som väntar på röda hallon…som tur är inte..då skulle hon ju bli stressad som bara den..Hoppas att hon både roat sig och får utdelning!Cool

Suss gott….Glad
Den mamma du hjälpte kommer minnas dig för livet..alltid nåt!Flört(enl.kompis som fick kejsarsnitt-det ända hon minns är narkossköterskan och hans namn..)

I dag blir mina lästa inlägg inte avmarkerade utan pluppar upp som olästa igen…efter att först avmarkerats..testat flera ggr om det skrivits nytt i tråden men…
Jaja..får väl fråga supporten..

Ha en bra dag allihopa!!Glad

PS. Kollat på supporten om detta med inläggen-flera har detta problem i dag.. DS

Dolleminas
0

Tack Eine för omtanken, har försökt "fostra" min make i detta i 15 års tid men det är som att köra huvudet i väggen emellanåt… men gissa vad det lät när jag började jobba både under mammaledighet och nu när jag jobbar alla underliga tider (barnen har mer pejl på mig än han…)Tyst

RacerDonnans
0

#4 Grattis. Vad skönt.

#7 Så tungt att Oskar är så tussig. hoppas han kryar på sig.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

EvaG
0

Och jag säjer väl god natt som vanligt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer