Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 337 ggr
SandraK
0

Godmorgon 25/8

Idag börjar jag andra terminen på Sjuksköterskeprogrammet, ska bli skoj att träffa klasskamraterna igen.

Idag är det också löningsdag! Glad

AnnaS
0

God morgon!

Ny vecka - nya möjligheter! Fy 17 vad klyschigt!! Flört Denna veckas färg hoppas jag är rött!!

Ha en bra dag!

aggeelin
0

Godmorgon! Ny vecka som startar med solsken, härligt!

Ha en bra dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Eine
0

God morgon!Jag hoppas också på rött! Dvs röda tuttar på en katta…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

#3 Inger får fullt upp att kolla tuttar!! Skrattande

Eine
0

#4Skrattande

MyTwiggs
0

God morgon!

Här var det bus ska jag säga! Katterna går mellan golv och tak efter några små sensommar-frusna flugor. Hihi!

Idag ska jag tvätta och klura lite på nya burskynken :)

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

Grått och mulet i dag men kylig höstvind!

Dagen börjar där den s lutade i går, med att försöka få igång allt på min nya dator och framför allt försöka få över allt viktigt från den gamla halvkraschade.

Varför tar sådant så lååång tidSkrikandes

Leffe
0

God morgon. Ska nu ringa Royal Canin och ställa en del frågor angående deras nya mat.

MyTwiggs
0

# 8 Du, den har jag också frågor om…. Kanske vi har samma Flört

Då kan du ju fåvidarebefordra. Hihi! Jag undrar vad skillnaden är mellan det basboder de alltid haft och det nya. Jag tycker inte att jag ser några direkta förbättringar.. möjligen tvärt om, och priset är detsamma va? När jag frågade på min butik vad det var som var bättre med The new model, så fick jag som svar att den nya sorten skulle likna mataffärs-foder och var liiite sämre… Varför skulle man börja tillverka ett lite sämre "mataffärsfoder" för samma pris? Ja, det vet jag inte. Heltokigt. Jag är nöjd med det foder jag använder som komplement till BARF, så jag har ändå aldrig tänkt byta, men jag blev nyfiken på de fina påsarna med bär och frukter på (mest eftersom katter inte naturligt äter eller behöver bär och frukter kanske)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

emiya
0

Ligger däckad på soffan sen i lördags med feber och öroninflammation! Sååå kul!Rynkar på näsan Missarna sympatiligger under filten och ynkar matte!

Husse har börjat jobba igen så nu är vi (jag och missarna) ensamma hemma ända till fredag!

Och ute skiner solen…………

Medea
0

Godkväll!

Här är en bra dag, har precis varit runt till familjen och skrapat ihop lite flyttkartonger. Kikade på en underbar lägenhet igår, skrev papper idag och om 1½ vecka flyttar vi! Snabba ryck!

Eine
0

#10 Men tål du inte England?Förvånad Du har ju varit där många ggr tidigare?Krya på dig!Glad

emiya
0

#12 Tänk om det är Sverige jag inte tål!Förvånad

Tack för hälsningen!

Eine
0

#13 Haha, DEN var bra!

emiya
0

#14 En liten tanke bara….OskyldigSkrattande