Vem?
Vem är detta?
Jo,nu är jag urdålig på att ta bra kort.Här blev kortet alldeles för mörkt men lite häftigt ändå tycker jag.
Änglatasses Prins Toulouse ligger under bordet på en stol när matte kryper omkring på golvet och fösöker få något bra kort.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Läckert att ögonen blir så skarpa i de mörka bilderna! Fina bilder!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Jättefina bilder. Vi är inte direkt proffsfotografer så vad spelar kvaliteten för roll…Jag tycker det ser snyggt ut.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Häftiga ögon du lyckats fånga på bild! Samma ögonfärg som syster Chérie 

Tycker att du fått till riktigt läckra bilder på prinsen, även om det förstås är lite synd med skuggan över öronen. Men som någon sade, ögonen blir ju än mer framträdande så här och han har fina sådana! Pälsen ser helt ljuvlig ut!

Hihi…ser ut som #1 -skrattar bäst som…
#2 - skrattar sist…
Fin kisse!!!

Tack,tack
ja,någon profsfotograf blir jag nog aldrig
men jag tyckte de tre bilderna pasade bra efter varandra.

Ser verkligen ut att vara passande bildtexter till dessa mysiga bilder. Tack för det!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag som kanske är en hel del partisk i mitt tyckande
tycker att Tolouse är helt fantastisk. Han har verkligen fått pälsen och är otroligt lik sin pappa Sture fast Tolouse, han är bättre :) bättre profil bättre längd på benen , bättre haka, han har fått alla de bitar som Naomi hade bättre än Sture och verkar ha fört de med sig till sin son, samt samma fantatstiska ögon, lika fantastisk päls ( jo den är fantastisk på Sture
) och jag hoppas verkligen att han har ärvt Stures Strilfria beteende! Sture blir ju nu 5 år i vinter och har aldrig visat tendens till att strila så jag hoppas verkligen att det är ärftligt :) så att Tolouse går strilfri länge :)
Han är en riktigt goding *kram* från "farmor" Alex

..kan bara hålla med…..faaantastisk päls…..

#10 jag hoppas också att han blir som pappa Sture och inte strilar.
Han vet nog hur han ska göra iallafall,och än så går det jättebra
och inget strilande ännu.Goding kan jag hålla med om, en riktig gosig kille har vi fått,lite jobbigt ibland på nätterna när han försiktigt försöker väcka mig med tassen i mitt ansikte för att få gosa en halvtimme innan han somnar om.Men samtidigt så finns inget mysigare än en katts spinnande.
krama om Sture från mig