Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 401 ggr
Gittan
0

Dagens 24 augusti

Hej. Barnfritt för sista dagen. Har hållt på med djuren på förmiddagen. Ska städa på eftermiddagen innan barnen kommer hem. Ha nu en bra eftermiddag alla

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

aggeelin
0

Nu är det redan eftermiddag, trött idag, vi hade inflyttningsfest igår. Mycket folk och en hel del att göra iordning på efteråt.

Solen skiner, hurra!!!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leffe
0

Har precis sett OS-avslutningen, blev otroligt stiligt och pampigt när det blev dags för tornet med alla rörliga människor. Helt otroligt

Sköt om er

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag! Ingen utställning för oss idag, men jag och Myra gick ut en sväng runt reservatet och plockade svamp! Svart trumpetsvamp och trattkantareller fanns det i mängder bland hasselbuskarna!

Allan har fått komma ut en timme i sele för att kompensera att han inte fick följa med igår. Nu när vi kom in igen så bönar han och ber om att få komma ut mer, men jag tycker att en timme får råcka tills det blir kattgård här.. och det drar man tyvärr ut på…

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

zoolatri
0

God kväll!

Mamma och pappa har varit här och hälsat på, det blev en sväng till ikea och marieberg köpcenum, och lite mjukglass som avslutning. Min lilla Phoebe har oxå varit ute i sele idag och krupit runt i det alltför höga gräset, det var uppskattat.

Underbart väder idag!

Eine
0

God kväll.Jag kikade lite på avslutningen.Men när jag hörde att en liten flickas röst dög för massorna men inte hennes utseende, så blev jag så förb----d!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sashimis
0

Idag har varit en annorlunda dag. Första delen av dagen stressade jag som en tok för att hinna packa och fixa allt. Sen har jag och Nefflan tagit flyget till Arlanda och därefter tåget till Uppsala. 35kg packning att släpa på (inklusive 3kg Neffeldjur) var inte såå roligt som det kan låta. Nu är vi i alla fall installerade i nya lägenheten som vi delar med en väldigt trevlig tjej, och har hunnit få ordning på det viktigaste, nämligen internet (trådlöst som krånglade lite). Och i morgon börjar skolan. Hej och hå.

#5 Ja, visst är det förjävligt!

EvaG
0

Om det börjar med dagens så säjer väl jag nattens då.
#5 Var det inte på invigningen de gjorde så. Avslutningen var verkligen pampig med det "mänskliga" tornet.

Medarbetare på Vilda västern iFokus