God morgon 23 Augusti!
Nu bär det av mot Kungsör, Twiggie packar det sista som ska med och jag läser på vägbeskrivningen så vi inte hamnar i Kungälv istället:)
Nu åkte vi!
God Morgon!
Idag tittar äntligen solen fram :)
Ska på kalas hos min mormor idag…
Hoppas ni får en bra dag!!
God dag. Ska kolla travet, iväg och mata katter, möss, fiskar och blommor, gå födelsedagskalas. Så här är det fullt upp. Och dessutom medicinera min ena katt.
Sköt om er

#0 Lycka till! Idag skall det hcm scannas.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lycka till alla som är på utställning.
Här har man lämnat in en V75 rad, kanske kan man få lite miljoner…..
Varit och tränat spinning, kunde knappt gå hem då benen var som spagetti efter träningen och nu ska jag tvätta, det är fullt upp….

Jag har köpt en Harry jag 

Goddag!
Jag har gått och blivit förkyld, attans bövlar! *suck* Jag hoppas på ett snabbt tillfrisknande!
#2 Vad var det som var på tok med kissen, var det allvarligt?
#0 Lycka till på utställningen idag, jag håller tummarna för Elvira!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God dag!
Kom hem igår kväll efter en veckas semester i utlandet. Där hade vi runt 40 grader varje dag, här regnade det och var knappt 15.. I morgon bär det iväg nästan 100 mil söderut där jag väl lär bli kvar de närmaste 5,5 åren. Håller på packa flyttlass och greja på. Känns lite förvirrande just nu med omställningen från semestern och flytten och allt, men det blir säkert bra.
#6 Hoppas du blir frisk snart så du kan komma och hälsa på mig och Nefflan! Jag har också blivit lite förkyld och jag hoppas verkligen att det inte blir värre för det vore väldigt dålig timing.
Lycka till med V75 alla som spelat! Själv har jag inte alls hunnit tänka på något sånt senaste veckorna.