God morgon 22 augusti
Uppe tidigt näst sista semesterdagen för att åka till Kungsör och ställa allt iordning inför helgens utställning.
Vi ses där ni som ska dit!! Jag finns antingen i cafeét eller entrékassan!!
Alla ni andra, ha en trevlig helg och vi hörs på måndagkväll!!

God morgon!
Fredag!! SÅ skönt! Har varit en tuff vecka, var hos en kund 10 mil bort igår och det var en del pyssel och det blev en del övertid. Idag är jag ensam tekniker och kan få åka lite hit och dit idag. Håll tummarna att allt kommer att fungera så jag slipper!
Ha en bra dag allihop!

God morgon allihop!
Sista dagen på semestern.. börjar jobba igen på måndag, har lite ångest men kommer ju tillbaka till nybyggda fina, stora lokaler och det känns spännande! = )
Idag ska jag greja lite här och lite där… allt sånt där som jag trodde jag hade tid med under de här två veckorna jag varit ledig men inte fått gjort ändå! Imorgon är det utställning i Varberg, spännande!
Önskar er alla en härlig dag!
God morgon. Har tid hos vet. idag. Ringde i går och fick tid i dag.
Sköt om er
God mogron!
Jag ska trycka upp tröjorna till mig och Josefin nu. Det är klart att man ska vara lite utställningsklädd, eller hur?
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Har varit på plasmagivnigen, ett trevligt ställe - och nu ska jag sätta igång här hemma - imorgon kommer 48 gäster (om jag har räknat rätt) och det finns en del att förbereda… Men roligt ska det bli! Katterna är kondunderade… i morse kom det en massa stolar och husse har snickrat "bord" - vad är det som ska hända här - vi ska väl inte flytta igen…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Goddag!
Sitter fortfarande och grejar med alla bilder, de måste ju sorteras om det ska bli några vettiga säkerhetskopior. *suck* Snart är det längdfinal i OS med Carolina Klüft, ska inte missas även om jag misstänker att den finalen kan gå i samma tecken som övriga svenska prestationer i detta OS… Hoppas går ju! 
Hoppas det går bra för alla er som ska på utställning i helgen, jag håller tummarna!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Efter att tittat på KlÜfts fantastiska misslyckande ska det det bli skönt att packa bilen full och dra iväg till Norrköping över helgen. Katterna ska bo hos mor o far i det stora, stora huset så att vi ska kunna få en lugn och ro……. Kolmårdens djurpark är ändamålet med resan. Hoppas det blir bra väder….
Lycka till alla ni som ska på utställning!