Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: kattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 4908 ggr
JohannaK
0

Vi har byggt ett nytt klätterträd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, kolla vad man kan göra med en gammal sisal matta som har gjort sitt! Ett klätter träd, eller torn eller höghus eller vad man ska kalla det! Den är fyrkantig och inuti sitter det hyllplan med hål i så att katterna kan klättra som i en labyrint hela vägen upp till huset. Givetvis var vi tvungna att sätta upp Rossis hängmatta också…den har han saknat i tre dagar stackaren… Det fattas ett par lister runt ingången men dom spikas upp i morgon! 3 dagars arbete och 800 spänn!

JohannaK
0

Bild 2, framifrån, ingen kan ana att det gömmer sig en labyrint här inne!

JohannaK
0

Rossi nöööööjd med husses bygge….

A-M.H
0

..milde moses…jättesnyggt…vilken kreativitet…..puss Rossi från brorsan..Kyss

rexmamma
0

Urtjusigt!!   Skrattande  *avis*

Monarchy
0

Riktigt Bra jobbat!Skrattande

Eine
0

Det ser personligt och fint ut. Och det måste vara skitkul för katterna! Så duktiga ni är!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

KatternasMatte
0

Jag säger bara WOW Skrattande

ylvan
0

Jätekul!! Hur funkar det? klättrar de på ytterväggen och in genom hålen eller går de innervägen upp? Roligt md annorlunda tankesätt när det gäller klätterträd/hus, man är ju lixom lite fast i det där "runda stolparna och luddiga hyllplan". Nu har jag blivit inspirerad….Hmmm..Obestämd

citrina
0

Vilket superhäftigt bygge! Lyckans katter :-)

Spotless
0

Vilket helhäftigt höghus!

Buffy-co
0

Jättekul och fint!!
Sååå kul att se egna hembyggda klätterställningar..

Jag har ju *harkel*ett långtidsprojekt på G. på en graderobssida…
Hmm den blir väl färdig.. nån gång….Oskyldig

DÅ ska jag visa upp den här..men det är inget stort projekt..utan klättervägg bara..

JohannaK
0

#8 Inuti tornet sitter det 4 hyllplan med hål i kanterna så att dom går innervägen som en spiral upp till huset! På varje hyllplan är det ett hål ut, i fall dom skulle fastna så att vi kommer åt dom…Man kan se hyllplanen på Rossi närbilden.

A-M.H
0

#12..Johanna snälla kan man få en ritning..har ju en snickare hemma..så han borde ju kunna…..Glad…..den är så himla snygg och smart…mååååååste haaaaa…eh tillverka….om snabbt svar anhålles….Kyss

IngerN
0

Super fin, vilket bygge.

lockar
0

Verkligen snyggt

miano
0

Verkligen fin klätterträd till katterna.

Och framför allt kul med något som ingen annan har.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Avots
0

Vilket fint träd, sådant vill jag också ha!

Något att tänka på då jag skall fixa hål i golvet så katterna får egen uppgång till min vind…hmm….

JohannaK
0

#13 Ska kolla om T kan skriva ner måtten på allt han har gjort o maila till dig ikväll! Men som sagt, idén kommer ifrån att vi bytte ut IKEA mattan i vardgsrummet, någon eller några har kräkts ett par gånger o den var lite halvskum…….

A-M.H
0

Johanna…jättegulligt av digKyss…här finns mattor att använda….väntar med spänning..K är redan införlivad i tanken om detta bygge…Glad

LinusCRX
0

Imponerande!!!! Jisses vad Rossi ska vara nöjd att få klättra och sova i söta hängmattan!!!

Aje-T
0

Oj vilket snyggt höghus, kan inte någon börja tillverka på beställning?

Anna77
0

coolt!!!Skrattande

KatternasMatte
0

#18 Här är en till som gärna skulle vilja ha en beskrivning SkämsKyss

JohannaK
0

Ikväll ska jag se till att gubben skriver ner en beskrivning så att ni kan ta tag i spik o hammare allihop!

Maria-O
0

Kan man beställa en sådan av dig/er? :) *snälla*

Den var ju hur snygg och funktionell som helst!

JohannaK
0

#25 OJ! Vi kanske måste starta företag nu Johanna & Tobbes kattsaks tillverkning Skrattande Njae, tror inte att han är så pigg på att bygga fler, det tog som sagt ett par dagar…. Men jag ska ordna fram en beskrivning så kanske ni kan fixa en själva!

IngerN
0

Tror jag ska be min gubbe göra ett sånt träd, urläckerCool är den

Maria-O
0

Ja gärna, det vore jättetoppen utav er isåfall! :) Då har man iaf en chans till en sådan skönhet, men kanske med lite småblemmor då man kanske inte är lika händig :D

dara
0

#26 vore underbart om ni kan lägga ut beskrivningen så vi kan se. vill  jättegärna ha en beskrivning

JohannaK
0

Det är på g……det är på g……

aggeelin
0

En sicken produktiv husse… hoppas nu bara att katterna gillar klätterhuset… Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet