Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 754 ggr
Strawberrygirl
0

Glittra och Mini

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Glittra har nu bott hos mig i drygt en vecka och det tog 2 dagar så hade Mini moderskänslor så det stod härliga till. Hon lockar och pockar, tvättar och myser och passar på henne så fort hon gör något. Glittra snuttar och spinner och myser och emellanåt fräser hon till och säger: "Kan själv!". Mini har lite svårt att förstå att Glittra ju faktiskt inte är 2 veckor gammal och lagom för henne att lyfta i nackskinnet när hon vill ha med henne någonstans. Söta är dom tillsammans i alla fall.. jättehärligt att det gått så bra med introduktionen här hemma. Här kommer lite bilder. = )

Strawberrygirl
0

Mer…

Strawberrygirl
0

Glittra är lite trött!

Strawberrygirl
0

Mattes lilla sötnöt!

LinusCRX
0

Grattis! Vilka fina töser du har hemma!!! #2 underbar bild på en gosmage

rexmamma
0

Åh, vilken underbart söt liten tjej!  Din stora flicka är inte illa heller! KyssKyss

MyTwiggs
0

Jag känner mig lite off.. Vet ju inte vem hon är, den där mystiska skönheten Glittra som bara kommit med storken till dig. Berätta nu! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Strawberrygirl
0

Tack så mycket! = ) I mina ögon är de ju underbara.. men jag är ju så klart partisk!

# 6 Hon heter S*Axiom's Amazing Doll of Sakura.

MyTwiggs
0

# 7 Ja, det hade jag redan nosat upp på din hemsida.. Jag blev tvungen att kika in!

www.mytwiggs.com

Clee
0

Lilla tjejen! Fasen vad snygga paddor du får ha då. Blir faktiskt lite avis, vill också ha en svartpadda med mycket vitt ju! Skrattande

MyTwiggs
0

# 9 Det är inte bara du som är avis ska jag säga! Man gör ju sina tappra försök.. Vi får väl se vad Rasken och Nappis får till, men jag är bra nära att kattnappa Glittra! Van och svartpadda! Morrrr!

www.mytwiggs.com

Pus-
0

Å, så fine de er Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

MariaT
0

Kyss Puddingar. Skönt att man har fördelen att se dom live när jag vill Glad

AnneAlva
0

Sötnosar, de ser ut att ha det mysigt tillsammans!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

smirik
0

Oj vad hon är fin din glittra - har sett henne på axioms hemsida och tänkte öj lycklig lottad är den som får henne.

Hon och mini är hur coola som hälst tillsammans

mumsikoff
0

Finfina tjejer

Anna77
0

så superfina!!!!!!

Buffy-co
0

Åhhhh en ur Doll-kullen…Hon är under bar(och även din äldre hona!!)
Är så sugen på killen i Doll-kullen…fastän han är creme-vit..skulle önskat solid creme..men hans typ är ju underbar..

Men jag har ju en blåspotted vit så jag är innte på en solid eller om det blir en flicka någon padda….gärna blåpadda..Obestämd

Jag har ju mina planer… men man vet ju aldrig om det blir något..om de infrias..

Jag är sååå ivrig!!-vill ha en unge NU…..

Strawberrygirl
0

Tack så mycket allihop! = )

#9 Visst är vitfläckar charmiga! Älskar deras härliga osymmetriska teckningar.

#10 Du skulle bara våga! Flört Du lär få både med mig och Mini att göra om du försöker… Mini vaktar henne som en hök! Cool

#12 Jupp jupp… dags för dig att komma över snart! = )

#14 Tack! Jag är otroligt glad att jag har fått förmånen att ta hand om den här underbara tjejen. = )

#17 Killen är superfin. = ) De är otroligt fina hela kullen, även den yngre kullen är jättefin både i typ och temperament. Hoppas du hittar en mysig liten kisse snart.

MyTwiggs
0

# 18 Med all rätt måste jag säga! Skrattande Ni får ha henne kvar, jag lovar!

www.mytwiggs.com

Aje-T
0

Jättefina katter, så härligt att de gillade varandra direkt, lyckliga du!!

Strawberrygirl
0

Jag har varit borta härifrån några dagar så har inte hunnit tacka. Men… Tack #19… skönt att jag inte behöver vara orolig för att min lilla sötnöt ska försvinna härifrån! = ) I morse så fick hon sig ett dopp i toalettstolen… någon hade glömt att fälla ner locket. Skrikandes Efter en dusch var hon redo att busa för fullt igen!

Tack #20 ja det är verkligen skönt… de andra två kissarna tog några dagar längre på sig att acceptera den lilla men hon hade ju tryggheten i Mini då. Det här är den lättaste introduktion jag har haft här hemma, jätteskönt! = )

Stj3rnfallet
0

Ååh, så söta de är!=) Jättefina! Glittra har samma namn som min iller =) Hon heter också Glittra ;)

Rexmyntas
0

Grattis till den nya lilla "dockan" GladHon ser ut att trivas bra med sin nya mamma. Supersöta tjejer.

www.rexmyntas.com

[Silkwaves]
0

Trodde mig skrivit ngt här med Skäms - får skämmas… Grattis till fina tjejen!! Helt underbar är hon.

Hon och Modisk - det blir grejer det Flört

Strawberrygirl
0

Tack så mycket! = )

# 22 Visst är Glittra ett fint namn! Jag provade alla möjliga namn innan jag gav henne det men det här har en speciell historia bakom så det passar henne perfekt. = )

# 23 Tack så mycket, ja de trivs bra tillsammans. Nu busar hon för fullt med en liten råtta.. kan inte sluta titta på henne! Hennes halvbrorsor hemma hos er ser jättefina ut tycker jag! = )

# 24 Ja det är ju min tanke om Modi håller sig lugn och fin så länge så Glittra får växa till sig lite, hoppas det blir fina bebisar efter dom!