Sent Semesterkort
Nu är jag här igen - efter en lång semester från datorn - vill jag visa ett semesterkort från Charlie.
"Tjena, Charlie här. Ni skulle varit med på min semester, så mycket det fanns att göra där"! Här är ett kort på när jag klättrar på huset. Jag gjorde mycket annat också, när matte sätter på datorn nästa gång ska jag berätta mer…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Oooo! Broder Charlie! Vad han är fin, lille nakenfisen! Tänk att det klär honom så bra! (jag tror att han bara vill kompensera Maxens hårlag!)
Jag hoppas du kommer hit och hälsar på snart igen också!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
haha! han ser ut att ha haft det bra.
Härliga semesterbilder!!
Åh, vilken snygging han blivit, trots sin något korta frisyr
Många pussar från oss!
Här har vi trasslat till det lite för oss…
Men vi hade roligt ändå. Roligast hade jag för Maxen var lite skraj. Haha, matte som trodde att jag inte skulle våga gå i gräset och så var det Maxen som var skraj för korna! Haha - och jag var ute på en brygga, det ni! 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bilden i #5 var ju bara för härlig
Jag älskar såna där tokkort. Han har sån fin färg och det är roligt att se att han trivs så bra ute i naturen. Men lille Maxen ser ut att var lite obekväm för tillfället men det kanske är för att han blir tråkad av Charlie, inte för att han är rädd för korna. De är ju ingen match för en sån stark, stilig och snabb katt som Charlie