Morgon 2008-08-21
Morgon - inte god. Ska börja dagen med att ringa veterinären. Sjuk katt hemma.
Sköt om er

Morn Morn på er alla, skolan har börjat för ungarna och livet har återvänt till verkligheten igen.
#0 Nä vad tråkigt, hoppas det inte är allvarligt. Lycka till med kissen och att den snart blir kry igen.
God morgon! Idag ska gårdagens svampskörd rensas! Det blir en svamppaj på lördag för de som kommer på efter.utställnings-party här!
Jag ska färdigställa de nya T-Shirt och tröj-trycken med CRX-motiv som kanske kan friska upp en gapande höstgarderob?
# 0 Ajajaj! Hoppas att det går bra för er!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Snart är det dags att gå iväg till nya praktikplatsen och jag är så nervös att magen känns som en stor sten. Har knappt sovit inatt… Kanske fått ihop två eller tre timmar totalt. Hade lyckats somna när det plingar på dörren klockan halv sex. När jag sömndrucket kommer fram är det ingen där!
#0 Näää =( Hoppas det inte är allvarligt och att kissen blir frisk snabbt.
Morning!
Lycka till med katten Leffe,jag tänker på er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon, här lyser solen igenom de duggtäta molnen litegrann, ska snart iväg med en kisse till vetten för rabiesvacc.
Ha en bra dag

Goddag!
Sitter och försöker få ordning i mitt kaos av bilder på datorn, för över till sambons dator för bränning och säkerhetskopiering. Tidskrävande är bara förnamnet, galet många gigabyte är det!
# Vad tråkigt Leffe, hoppas det löser sig utan problem!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Kan upplysa att jag fått tid i morgon förmiddag för katten.
#6 Jag håller på och lägger ut alla mina kattbilder på nätet så finns de alltid till hands