Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 448 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-08-19

God morgon. Ska titta lite på morgonens OS sedan sova några timmar. Därefter ska jag iväg ovh mata katter, möss, fiskar, ormar och blommor. Rena rama Zoo.

Sköt om er

MariaT
0

God morgon, har precis skickat iväg pojken till skolan. Första dagen i gymnasiet =) Extra spännande.

Idag ska jag försöka göra allt det där som jag skulle gjort igår men bara "glömde bort" för att jag och ungarna hade annat kul för oss =0)

Strawberrygirl
0

Godmorgon!

Har precis vaknat… får trevligt besök idag som stannar någon dag eller två. Ska visa runt lite häromkring och bara umgås och ha det bra. = )

MyTwiggs
0

God morgon! Jag vaknade av att mina ögon kliade och nu är jag rädd att det berodde på mössen mina. Jag har haft möss i massor för några år sedan, och alldrig kännt något av dem. Jisses!

Idag ska jag till tandläkaren!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

God morgon!

Inget speciellt händer idag, ska iväg en sväng till IKEA. Behöver ett nytt sängbord nu när jag har feng shuiat mitt sovrum Skrattande Hmmm, behöver nog en säng som matchar sängborden också…

[Wiveka]
0

God morgon!

#3 jag skall till tandhygienisten.

Det är sol idag, hurra!! Kanske en promenad……

IngerN
0

God morgon, idag ska mina minsta krullbarn till vetten för vacc. chip o bes. för nu börjar dom bli flyttfärdiga de små liven. Här regnar det idag igenRynkar på näsan så altanbygget ligger nere andra dagen nu, hur ska detta gå, vi som planerar att inviga den snart med surströmmingskalas……mumsTungan ute

Maria-Bremert
0

God Morgon!

Ledig hela dagen, ska bara slappa och gosa med katterna!!..

Regnet bara öser ner här…. Hoppas det slutar snart!!

Hoppas ni får en bra dag allihopa!!

Maria-O
0

Godmorgon! (lite sent…)

Var in till Djurakuten imorse och lämnade Tummeliten. Han ska kastreras och jag tycker inte om att jag ska behöva jobba idag och inte får hämta hem honom. Tur man har sambo och mamma då.

Tummelisa har iaf fått en liten lugn dag och får äta sin mat ifred, istället för att någon äter upp hennes mat i smyg.

A-M.H
0

God morgon !

Solen skiner från en klarblå himmel..Cool..

Tack Alex o Sture, maken, de faaaantastisk vackra hundarna samt de "vilda" glada barnen för en trevlig fikastund igår…jag kom lyckligt hem utan GPS…på fem minuter…Skrattande..hoppas maken köper en till dig…den underlättar och spar tid…o bensin…Skrattande…o.. Sture.. jag är så förtjust i den katten..vilken härlig kille…och den pälsen..den ser man inte ofta…Kyss

..AnnaS…Ikea….vet precis vad som händer när man kliver in genom dörrarna där…SkrattandeSkrattandeSkrattande

Lycka till med Tummelitens kastrering..kommer att gå bra..snipp…snapp så är det klart…Glad

Ha en jättebra tisdag !!

AnneAlva
0

Goddag!

Idag är ingen bra dag, massa problemgrejer att ta hand om och dessutom ett läkarbesök på det. Rynkar på näsan Hoppas alla ni övriga har en bättre dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

God dag!

Har min gamla mamma här hemma som trillade hemma hos sig i går och var yrslig..men som tur var -ingen propp el.blödning…kollade "neurokollarna" man ska samt pratade med DS med.akut ifall de tyckte jag ändå skulle åka in..men de tyckte jag kunde avvakta då hon piggade på sig efter att hon kom upp och druckit några glas Resorb..hon var undervätskad..
Jag skulle ha koll under dagen att hon pratade som hon skulle och inte imsevimse..
Jag hade inte varit där under helgen och då dricker hon lätt alldeles för lite…hon har suttit klistrad vid OS!
Mamma fyllde ju 90 i juli så jag är alltid rädd och beredd på det värsta..
Men just denna gång gick det bra- mamma ligger nu upp-palllad i min dubbelsäng och kollar OS-precis som vanligt är hon sport-tokig igen-vill se allt och nu strax Holm i höjd!
Då är allt som det ska…
(har själv mycket svårt för Holm..men självklart håller jag på sverige..)

SOL i dag-underbart väder ska ut med hunden på em-skogspromenad blir det..

#1 Du matade väl inte blommorna med djurfodret av misstag?Tungan ute
Många olika foder blev det väl..Flört

#4 Nya IKEA katalogen kom i min brevlåda i dag!!Skrattande
Alltid kul att kolla..men de gör katalogerna så dumma nuförtiden tycker jag-inga bra uppdelningar av möbler-utan mest som inredningstidning..men vet inte hur årets är ännu..

#9 Skönt att det blev finväder igen på din sem..skall hålla i sig i några dar läste jag!Glad

#10 Hoppas det går bra…inget kul med problem..Rynkar på näsan

Ha en så bra dag det går allihop!Glad

Buffy-co
0

Har legat och läst gårdagens inlägg..
Ville bara hjälpa de vilsna angående KungsörOskyldigoch kattutställningen där…
*harkel*…trodde precis som A-M.H att det låg vid Gbg…men det var nåt annat på K vi tänkte på..antagligen Kungälv ??

Nåja..det ligger inte vid Västerås heller hihi…men utanför Eskilstuna -andra sidan Mälaren alltså och JAG skulle verkligen veta som har lantställe mellan Strängnäs-Enköping på Aspö..
Herregud-skulle aldrig kunnat placera det rätt!

HÄR är Kungsörs hemsidaFlörtTungan ute

EvaG
0

Hemkommen från arbetet. Ska titta på OS i natt för en gångs skull. Hoppas det blir ridsport att titta på

God natt får jag väl säja vid denna tidpunkt

Medarbetare på Vilda västern iFokus

RacerDonnans
0

#12 Jag skulle inte säga att Västerår är fel, eftersom det bara är någon mil längre bort än Eskilstuna. Det ligger ju mellan Västerås och Örebro med en liten avstickare mot Eskilstuna.
Jag var på väg att anmäla och skulle då ha bott hos min moster i Västeråstrakten. Nu blev det inte av.

Nej nu bär det av på jobbet. Fritids, sen möte, sen fritids, sen möte sen sova……………..

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer