OT Våra nya gosnosar!
Jag och Josefin måste bara få presentera våra nya vänner!
Här kommer lilla Ditåt, som är först ut med att visa upp sina darrande morrhår! Hon är en helt otroligt söt liten plutta med ett lugnt och mysigt temperament!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Och här kommer kompisen Hitåt som är lite större och ganska feg. Hon skulle bara veta vilket öde som väntade henne… det kanske är det hon vet?
www.mytwiggs.com
Katterna är väldigt nyfikna, mössen är tydligen mer spännande än de stora lata råttpojkarna.
Här får inte katterna gå alltför nära. Jag tror att de skulle bli närgångna om de fick!
www.mytwiggs.com

Vilka söta små pyren! Och vilka roliga namn! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
söta!!!

Så söta…jag gillar möss och råttor men får inte ta i en enda här hemma säger gubben så nu e ja lite avis. Ja, det kommer inte in nått annat än fiskar och katter :( Men men, en vacker dag så har jag allt smugglat in en indisk takråtta eller naken marsvin ändå =0)
Grattis till sötnosarna.

Superfina!
När jag åkte tåg förra helgen så satt det en dam mittemot mig som hade med sig 4 råttor i bur. De hade varit på utställning och agility i Göteborg. Hon berättade en hel massa om råttor och hur det går till med utställningar osv. Var riktigt fascinerande.. jag som tidigare tyckt de nästan varit lite otäcka blev nästan lite kär. Hon hade bla en rexråtta och en himalaya. Jättefina!
# 8 Gör uppror då! Hiht
# 9 Jo, det är definitivt i klass med kattutställning. Jag har ställt råttor också, men det är inte lika mycket folk. Mindre tillställningar. Katterna passar mig bättre på många vis.
Jag hoppas att kliet i mina ögon kommer att gå över! Jag har aldrig varit allergisk mot möss, men jag känner definitivt av dem, det gör jag! Håll tummarna!
www.mytwiggs.com
Små snuttar! Jag älskar nästan alla djur men nöjer mig med katter och fiskar här hemma nu för tiden