Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: kattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 635 ggr
JohannaK
0

Kreativiteten flödar här hemma....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….ja vad ska man säga….I love my cornish rex…..

Ni får säga till när ni blir trötta på alla dessa puffar…..det är så himla kul o skapa! Skrattande

MalinJ
0

Jättefin puff! Och nej då, är absolut inte trött på dem! Skrattande

Eine
0

Du är så duktig,och de ser så mjuka ut!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Urläcker…och jag tröttnar inte!Glad

dara
0

underbara, så fina med text på. hur syr du fast innehållet på något sätt i tygen? du som är så duktig, tror du att det går bra att sy i strechtyg en sådan puff? har själv sytt 2 puffar men är inte nöjd med dem fluffet sitter inte fast och har flyttat sig. hur göra?

PetrasLova
0

DU ÄR GRYYYYYYYYYYYM JOHANNA VILL HA 1000 PUFFAR AV DIG OM PLÅNBOK OCH PLATS TILLÄT Kyss

MyTwiggs
0

Det börjar bli dags för en puff snart tror jag… Nappis tog ju med sig S*MyTwigg´s-puffen till sin fodervärd för hon påstod att jag hade köpt den till BARA henne. Jag försökte förklara för henne att Allan och Elvis hade fått den när de var små, men hon höll bara för öronen och trallade. Typiskt henne! Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

chikan
0

Och mina tjockgrisar har övergett sin puff! Förvånad Skandal tycker Matte! Men jag gissar att de kommer krypa ner i den varma gosiga puffen igen när vintern och kylan kommer. Annars!

[Johanna84]
0

Enya älskar sin puff!! Hon har nääästan helt övergett mig på nätterna för sin fina puff… Flört Så vi är helnöjda med den!

Rexmyntas
0

Bara roligt att se nya fina varianter av puffarna. Här visar Aramis med bröder & mamma hur bra man kan sova i en special designad puff.

www.rexmyntas.com

MyTwiggs
0

# 9 Det ser ut som att de vill visa hur tokigt man kan ligga i en puff också. Söt-stollar!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

KaCee
0

Dina puffar är verkligen superduperfina!
Vill gärna se fler av dem här på forumet!!!

Anna77
0

Helt underbar puff JohannaK! Du är svinduktig ju!

JohannaK
0

Tack! Tack! Tack! Tack! Skrattande Skrattande Skrattande

Maria-O
0

Dina puffar är heeeeelt underbara! :) Finns inga ord som kan beskriva dem…

Föresten, hur går det med burskynkena jag beställde? :)

JohannaK
0

#14 Tack! Jag blev faktiskt väldigt nöjd med era, tror det var typsnittet som gjorde det Flört

Dom är på G, sakta men säkert börjar det se ut om något man kan hänga i en utställningsbur…..