Hälsning från sagornas ö
Hej alla kompisar!
Tänkte bara säga hej och tala om att jag ska på valsafari och åka och titta på geysrar, världens äldsta tingsplats och vattenfall imorgon. Hoppas ni har det bra i Sverige, för jag har det sannerligen bra här på Island. Tja… det var inte så illa i New York heller nu när jag tänker efter. På återseende i nästa vecka! Pussa alla tjocka små kattungemagar från mig.

Åhhh….måste vara helhäftigt med Island!!
Jag vill också dit och rida islandshäst över vidderna…..*suck* …det vore så läckert att rida på Island i hästarnas rätta miljö..
- någon gång i framtiden kanske…
Ha en jättebra fortsatt semester!!
*avundsjuk*
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hoppas du får en toppendag, eller förresten, jag kan till och med önska dig en toppensemester! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#0 Åhhhh! Min syster var på Island och pluggade och red ett år och jag var över och hälsade på henne i 14 dagar. Huuuuur häftigt land som helst… och dunderhärliga (och tråkiga) islandshästar! (kommer aldrig rida turhäst där igen vill jag lova!!!)
Passa på att njuta i den blå lagunen, det är värt varenda krona!
Ha det gott!Allt utom valsafarin vill jag också uppleva någon gång. Njut i fulla drag!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

..Hej tjejen !…. häärligt ..njut för fullt….lite avis är jag ju
..men det ska du inte bry dig ett dugg om…

åhhhh vad härligt! Måste visa bilder för oss här hemma i regnSverige!!
Nu är jag hemma igen! Det har varit alldeles alldeles underbart. Bilder kommer nog vad det lider…
# 8 Kan inte vänta!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com