Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 650 ggr
Leffe
0

God Morgon 2008-08-18

God morgon. Sitter här och tittar på triaton eller vad det heter på teven. Man tydligen både simmar, cyklar och springer. Sitter med två spinnande katter i famnen

Sköt om er

AnnaS
0

God morgon!

Ny vecka… Väldigt mycket måndag idag. Say no more typ…

Ha en bra dag allihop!

[Wiveka]
0

God morgon!

Ska iväg till kiropraktorn som praktiserar NetWork kiropraktik, en mycket mjukare form där man rör "gateways" längs ryggraden.

Sedan ska det tillverkas hederspris inför utställningen i Kungsör till helgen.

Ha en härlig dag!

Inova
0

Godmorgon!

Blev idag väckt av ett telefonsamtal som informerade mig om att min nya praktik börjar på torsdag. Iiiih, nervöst!!!

Till RacerDonnans och Buffy-co i förra tråden: Tack =D

Allt är bra här förutom lite fjärilar i magen XD Jepp, Blaec är fertil och det är han som ska bli pappa till Pandoras bebisar!

AnneAlva
0

Goddag!

Har hunnit med en kik på OS idag och sedan suttit och försökt få tag på en person på Försäkringskassan som har telefontid mellan 10 och 12, hittills har hon inte varit "tillgänglig" som de så fint säger i meddelandet. Jag är lite irriterad, men förhoppningsvis får jag tag på människan innan klockan 14 eftersom jag verkligen behöver veta vissa saker innan mitt läkarbesök. Stor suck för Försäkringskassan. Skrikandes

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

God morgon !

Regnigt och kallt..ska iväg o handla..vill nån komma och leka med Gunvald…under tiden…han är sjövild…Skrattande

..ikväll ska jag hälsa på "Sture med familj"..ska bli jättekul !!

..just det Kungsör…inte anmäld och vill ni veta varför..jag kollade lite raskt då när inbjudan kom…Kungsör..hmm…det lät som Göteborgstrakten…ha ha ha…kanske verkar jag imbecill…men lokalsinne är min svagaste sida..för att inte säga obefintliga…SkämsSkrattande

Ha en bra måndag

Eine
0

God morgon.

#4 H*n tittar på OS,tror du inte?

#5 Var ligger Kungsör då?Gissar på Skåne?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

#6 Haha, säkerligen, därför de inte ids svara i telefon. Tungan ute

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

Eine….SkrattandeFlört…nu är vi två….som inget vet om Sveriges geografi….Mälarkattens utställning…ja nånstans i närheten av Västerås…..hade ju kunnat tänkt mig att ställa där..nära till Stockholm…men jag trodde Göteborg….lite långt tyckte jag…Skrattande

AlexH
0

Godkväll!

och Tack A-M.H för en jättetrevlig kväll! ser fram emot fler fika stunder :)

Sture var jätteglad över att vara mittpunkten och tjejerna uppskattade uppmärksamheten

Får ta med dig på valp titt i vinter När Enya ska ha valpar :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Inlägget är låst för nya kommentarer