God dag 17/8
Är det verkligen ingen som skrivit nåt godmorgon inlägg än, är jag blind?.. 
Jag är lite sliten idag, var på krogen igår.
Har en veckas semester till innan skolan börjar igen. Ge mig sol!
Är också lite sliten..men God Middag alla.Satt och mailade med vänner och uppfödarkollegor ute i Stora Världen i natt,det är fantastiskt med Inter net.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon…för visst är det morgon när man vaknar…
Nåja en stund har jag varit uppe….ätit frukost, satt på tvättmaskin och nu ska det skuras "kyllinggolv"..igen…
Regnet strilar och hösten är här…några få semesterdagar kvar 
Ha en jättebra söndag !!
God dag. Vaknade nyss med teven igång och där pågick gymnastik. Det var för mycket rörelse att se precis när man vaknat.
Sköt om er
God kväll! Jag och Josefin var uppe med tuppen i morse och har varit iväg hela dagen. Med oss hem hade vi en liten stumpa…. Kan ni tänka er så spännande? En NY AVELSHONA! Hon ska presenteras här så småning om… Ja.. Ni kan inte ana vad för en liten rackare det kan vara!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God dag. Sliten idag, kroppen hänger inte riktigt med i mitt tempo nu så den har sagt ifrån. Hade en härlig dag igår med fika på stan med Natali och personalfest på kvällen. Har också städat en del inför svärmors besök ikväll. Idag har jag försökt ta det lugnt och pett i mig några piller så jag har lite extra kul
.
Sköt om er.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Godafton! Så har jag hittat hit också, och inte bara till katter.ifokus.se -- känner mig fortfarande lite vilsen och ovan med ifokus-upplägget, men jag vänjer mig väl =)
Idag… Har jag köpt ett vitrinskåp med dörrar så att jag äntligen kan få upp mina prydnadssaker utan att behöva oroa mig för att nyfikna och vilda rexar ska tippa ner dem, samt tittat på *viskar* hallontuttar…!

Umm… Kanske ska tilläggas att mina katter är S*QurraMoyaz Trollius (svart dam kallad Pandora), och S*Jazz-Annas Animal Blaec (vit herre kallad Blaec), och jag brukar kallas Längel =)
Hallå allihopa!
Välkommen hit

Vad KUL att du hittat hit!! Välkommen!! :-) Vi vill ha många rapporter och BILDER!!! 

Hej ! Inova….oj..vad vi vill ha foton…massor ..helst redan nu..den svarta brodern bor hos oss…
..välkommen…!!!

Tackar, båda två =D
Behöver köpa en kamera (men först *hitta* en som är bra på att ta snabba inomhusbilder utan att automatiskt behöva blixt, samt inte väger för mycket för mina svaga och darriga händer) så jag inte måste låna mammas hela tiden. Då kan jag fota, fota, fota! Och visa upp bilder här ^__^

Välkommen hit Längel !! Jättekul. Ser fram emot fina bilder på dina sötnosar!

#13 Tackar =D Det är kul att vara här ^_^
Hjälp… Försöker hitta hur jag ska editera min profil, men hittar det bara inte… SÅ förvirrad @_@ Enda jag kommer till är något om att registrera en sajt, men det är ju inte riktigt rätt. Gah!

#12…han är underbara din vita Blaec….Gunvald som brorsan heter till vardags är fortfarande helvild..tur han har TRE kompisar att köra slut på hemma….han har sån energi..den tar aldrig slut….men en är han en riktig gosegris också….lägger väl ut ett foto till dig…alla andra här har nog sett tillräckligt av honom..
..lägger ut två förresten..

#14 Högst upp till höger har du Min sida och Inställningar. Tryck på inställningar
Godkväll alla! här tar vi det lugnt, har varit på obligatoriska "svär far och mor besöket igår och mina föräldrar besöket idag! 
#15 Alltså jag bara avguda Gunvalds profil , ja hela han!! längtar tills man får se honom IRL snart igen!

Ååååh, sötponken! Vilken tuffing han verkar vara, Gunvald XD Men det förvånar mig inte, efter det jag såg av honom som unge =)
Blaec är mer gosig än vild, han, men jag tror att om det blir kattungar här hemma kommer han (när de blir lite större) att ha jätteskoj med nya lekkamrater.

#17 Tack. Blev tvungen att "registrera personlig sajt", men sen kunde jag fixa profilen =)
#6 Men vad kul att du hittat hit!!!! mysigt att det är kull på g… vet att du längtat. Kramen från Alma och mig..
#20 Så kan du lägga in fina bilder i ditt album

#6 Äntligen!!!
Välkommen. Kul att du hittat hit. Du kommer snart bli van med iFokus också. Hoppas allt är bra hos er.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Säger också välkommen till Gunvalds brorsa Blaec, Pandora och matte först och främst!
Jag är en stor Gunvald-fan..
och Blaec ser också så fin ut!!
Så det är han som ska bli pappa?Tycker mig se att han är fertil??
Bilder,bilder…-det älskar vi här!!
Vitrinskåp-det är bra det..har det mesta bakom glas..
-men det var mest min förra katt som puttade saker som sport..Buffy låter snällt vara..
Men de är bra med att slippa damm också!
Godnatt alla!!