Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 605 ggr
Natali
0

Idun söker flört!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var och hälsade på S*Fylgias Idun. Så tänkte lägga ut lite bilder på henne, och samtidigt lägga ut förfrågan om passande hane.

Hon är tilltänkt att paras i Februari/mars 2009. Om någon har någon ide så tar jag mycket tacksamt emot tips.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Natali
0

Önskvärdt är:

Samma fina päls och lockar. Bra profil och stora öron. Högbent. Vill gärna ha en hane som har lite högre satta öron än Idun.

Idun kan man ta hur många profilbilder på, men inte en enda bild på hennes riktigt öronställning. Man får knappt en enda bild på henne framifrån.

Natali
0

Självklart är hälsa viktigast, så som psyket. Finge jag önska så vorde det en hane som är mask-choklad och dilutionsbärare. Eller choklad/diluterad. Dock helst ej maskad.

Natali
0

En till bild.

Natali
0

Eine
0

det blir till att surfa runt på våra hemsidor och titta vad vi har.Då kan du även jämföra stamtavlor.Lycka till.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Vilka fina bilder på Idun. Toppen att du fått en så bra kamera. Är hon hemma länge? Hade varit kul att träffa henne och Martina, men det lär väl inte bli tid för det denna gång.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
0

Min Cello borde ju vara fertil vid det laget. Han är 50% maskbärare, hans pappa är ju choklad silver agouti maskad, Cello själv är ju brunspotted (utan vitt)

Cello fick bra bedömning på sin första utställning förra veckan, jag skall försöka börja ta lite bilder på honom nu då han snart är ett halvår. Han har blodgrupp B. De bilder jag har är ju inte helt färska men jag skickar med en.

Här är en länk till pawpeds testparning mellan din Idun och min Cello.

Natali
0

#7 Om han pappa är maskad, så ÄR han maskbärare. Du får jätte gärna maila flera bilder sen. info@fylgias.com

miano
0

Jättesöt tjej,du hittar säkert en fin kille till henne.

Lycka till!

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Eine
0

#2 Hmm..är det cpbärare du söker så finns det ganska många,även här på iFokus, vad jag förstår?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora