Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 355 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-08-15

God morgon. Sitter här och kollar simningen i OS. Sedan blir det handboll och fotboll. Det börjar bli tungt det här.

Sköt om er

[Wiveka]
0

God morgon. Vaknade av en förkyld, snarkande make…….

Just nu är det friidrott, mångkamp som visas från Peking. Snart blir det utfodring av kattungegänget.

Ska jobba inatt så jag ska gå och sova en stund i eftermiddag, utan snarkande manFlört

Ha en härlig dag!!

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag har inte sovit så bra i natt. Av någon anledning hade katterna tokryck i natt och for runt som galningar. Jag är jättetrött men kunde inte sova längre än såhär ändå.

I kväll får vi besök och Thomas kommer och lämnar BARF så det är väl bäst att ta en liten tupplur på dagen istället!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

Idag så åker jag och mina barn samt alla mina syskon med respektive och barn ner till ett ställe som heter kyrkekvarn. Där har jag och Tilda och min syster Jenny egna islandshästar tom söndag och får rida runt fritt iden underbara naturen.. Jag har jobbat som turledare och hästskötare där så det ska bli kul att friska upp sitt hästsinne.. Vi har ett hus med 12 sovplatser,bastu mm. Ikväll blir det grill och imorgon kräftskiva och surströmmingsskiva.. Vår kattunge Lillsnurran följer givetvis med ner och till de andra har jag kattvakt.. Ska bli härligt att komma ut då hela sommaren har gått åt att ta hand om kattungar.. Ha en bra dag och en skön helg..

Medea
0

Godmorgon!

Inatt har Mini levt rövare för fullt, katterna får inte vara i sovrummet på nätterna, något som de accepterat fullt ut tidigare. Men inte inatt, Mini har krafsat på dörren, jamat som en galning och varit allmänt påfrestande. Misstänker att det är för att hennes älskade husse inte var hemma inatt… Jaja, nu är hon dock trött efter nattens bravader! Glad

Regnar här idag också, så det får bli en innedag med massa städ och tvätt.

Ha en bra dag allihop!

MyTwiggs
0

# 4 Hmmm… Kollektivt upplopp? Här var det likadant trots att mina katter inte har varit i mitt sovrum någonsin Obestämd

www.mytwiggs.com

Eine
0

Godmorgon!Svalt och skönt, men soligt.Kokarder och städning väntar.

#3 Ha det så gott och fall inte av hästen och slå i korsryggen..det gjorde jag för 18 år sedan,det känns än kan jag tala om.Men du rider säkert bättre än vad jag gjorde.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sashimis
0

God dag får jag väl snarare säga nu på eftermiddagen.

Ikväll åker jag och en kompis till Alanya, Turkiet! Det blir skoj hoppas jag. Jag har inte börjat packa än så jag borde väl gå och göra det i stället för att sitta här.. Sen hinner jag vara hemma drygt ett dygn innan det är dags att flytta 90 mil söderut till Uppsala. Fullt upp med andra ord, men ska bli skönt att slappa i värmen en vecka först. Ha det bra i Sverige alla ni andra! Glad

AnneAlva
0

Goddag!

Här är det uppochnervända huset idag. Katterna var som tokiga inatt och till slut var jag tvungen att gå upp (vid 03.30/04.00), efter det slumrade jag i soffan en stund men är jag trött trött trött idag… Upptäckte dessutom någon gång mitt på dagen att någon av katterna kissat inte en, utan två, gånger i gästsängen, så det blev en tur ut till tvättstugan och en tur in till badrummet och försöka rädda bäddmadrassen. *suck* Ibland tror jag att jag var galen när jag bestämde mig för att skaffa katt…

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

# 8 Samband? Många katter har varit tolkiga i natt!

www.mytwiggs.com

Dolleminas
0

#7 Ha en trevlig resa!!!

#8 och #9 inte var det väl fullmåne natten som var… (det var molningt här…)

MyTwiggs
0

# 10 Nej, det var nog inte det, men jag och katterna sov inte mycket i natt! Konstigt. Det verkar ju som att fler har haft problem med upplopp bland katterna i natt, men det kanske har varit EU-kattmöte! Tur att man inte har stengolv Flört

www.mytwiggs.com

SandraK
0

God kväll!

Jag har varit på min morfars begravning, skönt att ha den avklarad.

Och så har jag hämtat Shaktimattan, ska bli spännande att testa den lite senare. Jag antar att det kommer göra ont..

Inlägget är låst för nya kommentarer