Kattungarna 6 veckor

Skall vi bytt? Selma mot vår diamant
Helt underbara alla - så vackra och söta

Vilka fina små sötsaker! Charles blev en personlig favorit;)

Ohhh Charles, vilken sötnos!!!!!
Fantastiskt fina småttingar
.

" 11 Hmm….lockande erbjudande…..Men vi kan alltid byta Selma mot eran Ängel 

Dom är så otroligt fina allihop, jag blev så kär i dom när jag såg dom för några veckor sen! Väldigt jämna och fina!
Vaaaaaah! Gudars, säger jag! Jag är KÄR i Edgar! 
Ska vi byta honom mot två rymningsbenägna getter?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

"19 Host Host…..lockande erbjudande med ja tror inte min gubbe vill springa efter getter dagarna i ända men hade dom inte varit rymmningsbenägna så hade det kunnat vara aktuellt. 

Wow… de är superduperfina! :-)
Edgar skulle jag kunna kattnappa vilken dag som helst! En RIKTIG snygging med härliga öron!

..ni som känner mig…ni vet redan vem som vunnit mitt hjärta….Edgar…Edgar..Edgar….

..ni andra sötnosar må förlåta mig….men Edgar är "min" pojke…

Sötnosar! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Oh… my… god! Edgar!
Den dag Tamsin går ifrån att vara Tramsin - kattungen till Tamsin - den mogna kattladyn så kan du vara så säker på att hon kommer att författa ett kärleksbrev till Edgar. Kul med författartema också, Sylvia Plath är något av en stilistisk idol.
Sötnosar!!

Tack allhiopa, jag jag är nöjd men kullen, tyvärr är inte alla bilder rättvisa så jag väntar på nya bilder på några av dom. Lägger ut dom senare.

Vilka härliga ungar! Charles (Charlie Chaplin….?!) är har ju en underbar mustasch :-)

Superläckra kattungar!! 
Jättefina!! jag blev väääldigt förtjust i Sophie Eklan :) vilken pärla!
# 20 Dåså! Tur att jag har fyra getter och bara två är rymningsbenägna då! Jag hade ju tänkt ha kvar de två som verkar vilja stanna och flytta på de två andra, men om du byter Edgar mot dem så har jag ju en Edgar och inga getter ;) Hihi!
Deal! Klubbat! 
www.mytwiggs.com

#30 Ha ha.. låter som en bra plan! 
# 31 Det bästa med planen är att jag har två getter kvar som jag kan byta mot Glittra! Jag är så lycklig för att jag har behornad valuta! Vem vill liksom inte vara stolt ägare till två smällfeta rabatt-ätare, en förkrympt evighetskilling och ett gammalt Bock-ruckel på 17 år????
Vaaah!
www.mytwiggs.com

#32 Huuh! Och var har du tänkt att jag ska ha 2 getter då? I min lilla 2:a mitt i centrala Skövde? Uhm… undrar om jag kan släppa ner dom i garaget… det finns säkert massa gamla däck osv de kan livnära sig på! Men men…. min lilla Glittra vill jag inte bli av med ju! :p

#30 Host igen då…….humf….hur tar jag mig ur det här nu då

# 33 och 34 Ja, det finns ingen återvändo! När man väl har tagit sig an getterna är det omöjligt att bli av med dem (fast ärligt talat har jag inte försökt…)
Vore det inte för att jag älskar mina getter så skulle jag nog slå till på ert tjat direkt och byta dem, men jag tror jag får backa ur affären medan jag fortfarande kan!
Ledsen får att jag gör er besvikna! Hihi! (men kanske om jag får Mini och Kerstin också.. då kan jag tänka på det)

www.mytwiggs.com

#34 Gaaahhh !! Det låter ju som en toppen affär ju!
#35 Kan man mjölka 17-åriga gamla bock-rucklar?

Men herregud! Vilka kissar! Jag måste säga att jag gillar August Strindbergs kattityd på bilderna.
# 36 Visst gör det! Jag förstår inte vad Maria svamlar om! Här kommer man med väääärsta dealen!
Jo, visst kan man mjölka honom alltid.. Frågan är bara om det kommer nåt ur honom … och vad det i så fall är ;) Höhö! Det bör tilläggas att han är kastrerad, så att inga osofistikerade tankegångar väcks här på forumet…. Jag gissar dock att det var för sent redan vid inlägg #32
www.mytwiggs.com

#36 Nä nä inga såna tankegångar här! Näää alltså gammal, unken getmjölk vill jag nog inte ha… eller vad det nu kan vara som kommer ur den där rucklaren… Hmm jag tror jag får stå över den här affären hur lockande den än kan tyckas vara! :p
Sent påkommet WooW!! Jättefina missar! Edgar… komsi, komsi… Fast jag har absolut inga getter att byta med …

Jag söker ju en halvfodervärd till en av honorna, antingen Sophie eller Selma men verkar inte hittan någon.
Förstår inte att man kan motstå sånna sötnosar ;)

Sophie…Edgar och Selma….oooooiiiiiiiiiiiii de är helt ljuuuuuvliiiiiiiga alla tre….

De andra självklart fina kissar de med!!Men…..
Jaha-ja… A-M.H…… så det blir en till nu då alltså
- bokad och klar?
Visste inte att du och K hade getter också…
Vad sjutton gör man när man inte har nån get?

# 39 Jag vet faktiskt inte om det kommer någon mjölk alls ur spenarna på en kastrerad bock
Om det göt det så vet jag inte vilken planet han kommer igrån, men det undrar jag ibland.
# 40 Vaaaa! Har du inga getter?????

# 41 Ja, jag fattar inte hur man kan motstå. Själv har jag ju en förhållandevis nära släkting i mitt katteri, så det är av den synpunkten inte någon klok idé för mig… men annars så 
# 42 Ja, det är ju svårt dethär när man inte har getter. I kattbrancen handlas det mycket med getter och har man inte getter då är man en outsider! 
www.mytwiggs.com

#41 Förstår du undra dig … HUR kan någon stå i mot Selma …
ja jag kan i alla fall inte
#43 tror du getter trivas på en balkong? - då kanske vi skal skaffa oss ett par st

#42..men Buffy..inte har vi getter….det är MyTwiggs som är "med" getter….
..inte heller är den underbare Edgar bokad…lööööööve…..men ett hett tips till er som inte kan välja…
….choose him….
..hi hi hi..MariaT..här saluför jag din underbara svarta kille…

#44 Har du någon get eller Ängel att byta så är hon din 
#45 Ja Edgar är mumma, står i valet och kvalet när det gäller honom…ja, vi får se 

#46 en get har jag inte & Fanny är nu nog ganska nöjd med att bo kvar hos sin älskade halvbror…hmm ja vad gör vi då - får komma på ett byta du inte kan stå imot
# 44 Mina skulle trivas fint på din balkong! Jag kan nog ge dig ett bra pris…
(Fanny)
# 45 Håller med dig! Edgar är BÄST!
www.mytwiggs.com

Släng hit Sophie så ska mina killar lära henne allt dom kan 

#49 Ohh det lät farligt får nog låsa in henne 

Det är nog bäst det, så söt som hon är.

sååå fina!

De är så otroligt fina! När jag såg dem IRL för några veckor sedan var Selma favoriten.. hon är fortfarande urfin men nu lutar jag mer åt Sophie!
Säger det igen.. en otroligt fin kull, skulle gärna ha en av dom hemma! = )
Oooo! Jag vill ha mer Edgar!
www.mytwiggs.com