Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 292 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-08-14

God morgon. Sitter här och tittar på simningen i OS. Lär bli som övriga mornar somnar under simningen

Sköt om er

AnnaS
0

God morgon!

Ska iväg till en kund 10 mil bort, så jag ska dra snart. Tänk vad dåligt man sover bara för att man vet att man ska gå upp en timme tidigare! Jaja, jag är inte själv i bilen som tur är…

Ha en bra dag allihop!

smirik
0

God morgon

Var hos allergiläkaren i går och få mediciner till en 30 dagers kur som skall göra mig så symptom fri som möjligen innan jag kan påbörja vaccinations programmet. Fick nya antihistamin (Aerius) som skulle vara bättre än dem jag har använd tidigare, nosspray (Avamys) och något astma medicin som heter Singulair, kännar mig snart som ett helt apotek!  Dock helt underbar läkare, som är så kunnig och bra på att förklara.

Skall faktisk också prova den ryska Spikmattan som Buffy tipsade om i går. Fick anbefalld meditation och akupunktur av läkaren. Ja det ju helt fantastisk faktisk att en läkare som är +60, har jobbat som forskare samt varit överläkare på allergiklinikken på Danmarks ledande hospital i många år och som har jobbat i en ganska klinisk värld att han ändå är så medveten om att den psykiska hälsa också har inverkan på Allergi. Speciellt stress påpekade han som en faktor och mina allergi problem blev för alvar ett problem efter jag fick stress i 2004

Nu hoppas jag verkligen att detta är första steget till en bättre hälsa så vi kan få små Fanny bebisar hemma om ett par år.

Ha en underbar dag alla

MyTwiggs
0

God morgon! Jag ska snart åka iväg till stockholm. Katterna är på bushumör och Allan kurrar åt Elvira som om han inte alls fattat vad som hänt. Stackarn!

# 2 Jag håller alla tummar för dig! Jag kan inte förneka att jag ser fram emot Fanny-bebisar i framtiden!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon alla!

#0 Så länge du inte somnar när du själv simmar,så är det  okGlad,eller hur?

Lycka till ni andra, till alla era företag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

IngerN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon allihopa!

Ännu en dag gryr och solen tittar fram, underbart och bäst att passa på och njuta. Gubben är åter ute och snickrar på vår nya altan som ska bli takad, premiärsittningen hoppas jag blir med vårt surströmmingskalas i slutet på månaden.

AnneAlva
0

God förmiddag!

Idag ska jag spionera på katterna och se så att alla faktiskt använder nya PeeWee-lådan.  Jag vet med säkerhet att en gör det och jag misstänker att övriga tre också har fattat galoppen, men jag vill se det med egna ögon för att känna mig säker.

#3 Tack för receptlänken igår, nu ska här planeras käk! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MartinaH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Oj oj vad länge sedan det var jag skrev på forumet. Många nya medlemmar har det blivit! Skoj! 

Har haft besök av Natali idag, mycket trevligt! Hon fotade Idun och mååånga bilder blev det…vågar nog inte säga hur många hehe. Några blev nog riktigt braGlad 

Bifogar en bild jag tog på Idun häromdagen.

Ha en trevlig kväll!

Inlägget är låst för nya kommentarer