Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 571 ggr
Eine
0

Världens bästa fodervärd sökes!

Jag behöver fosterhem till en, kanske två, rexkillar.Förmånligt kontrakt,inga pengar inblandade.Är du intresserad, vill veta mer? Hör av dig till mig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Eine
0

Ingen här som känner sig hågad?

A-M.H
0

#1…jag ler Eine när jag läser din "annons"….förmånligt kontrakt…inga pengar inblandade…ursäkta det lät så "gulligt" om du förstår mig rätt…Flört….tyvärr kan inte jag…men jag tror mig veta vilka fina killar det är….så jag kan bara gratulera dem som ger sitt hem till dem…Kyss

Eine
0

#2 tack, de är underbara båda tvåGlad

AlexH
0

inte för att det inte är lockande - det vet du min vän :) men med en fertil hane hemma så är mitt hem tyvärr inte rätt hem för en till fertil kille *kram*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

danino
0

Hej!Jag vet en som är intresserad!Men vart bor du ?

Och har du några bilder?

mvh /Karolina

Eine
0

#5 Jag har mailat dig!Skrattande

Spotless
0

Hoppas att du har hittat eller snart hittar världens bästa hem till den/de som behöver foderhem. Lycka till!

Eine
0

#7 Tack.Jag har 3 hannar nu, som växer och växer…vackra och goa, men jag vet vad som kan komma..

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten bild kanske kan locka er att ta steget?

A-M.H
0

..jättefin..jag vet att det kan vara svårt att hitta fodervärd till han katt…hjälper det till lite om du har honor/parningar inplanerade…så man vet att den fertila tiden inte drar ut i all evighet…en backup-plan..ifall det skulle bli outhärdligt pinkande….läs ifall..Glad….funderar så om jag känner nån lämplig….Obestämd

Eine
0

Jag är aldrig omöjlig, är ganska lätt att ha att göra med tror jag.Pappan strilar inte vad jag vet.Mackan ska bara para ett fåtal honor(mina egna)och under väldigt kort period,helst så fort han är fertil om det  blir bekymmer. Om han blir Pissnisse innan han gjort sitt i aveln,kan jag faktiskt ta hem honom hit en kort period medan han parar.Men jag har inte bil och körkort, och har för närvarande väldigt dålig rygg,så den som vill bli fodervärd ska kunna tänka sig att hjälpa mig att ta hit honom när det är dags.Allt går att diskutera.

Eine
0

ps.Jag tror han blir rolig att ställa ut, ser inte alls illa ut…ds

A-M.H
0

#12..han är verkligen jättefin..tror inte… Eine att du svår att ha och göra med Glad….mmm…jag går igenom min kattbekantskapskrets i huvudet…om det klickar hör jag av mig…Glad

IngerN
0

#11 Mackans pappa strilar inte, han är den ljuvligaste avelshane man kan tänka sig, mackans morfar strilade inte heller, så det borde nedärvas i ganska hög grad till mackan.

Lycka till att hitta rätt hem till lilla Mackan.

miano
0

En sådan stilig killeGlad

Han får nog ett bra hem snart…Kram till dig och katterna där hemma Eine

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Eine
0

#13 gör det , jättegulligt av dig.

Tack för alla glada tillrop, ni andra som skrivit.Han är en ljuvlig varelse, så go och fin, mjölktrampar och spinner så han nästan trillar omkull.Jag önskar honom det bästa,det är han värd!