Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 402 ggr
omak
0

Glädjen i att ha katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Med risk för att låta lite patetisk, tycker jag verkligen att katterna har gjort vår familj mer komplett. I dag fick jag en så tydlig bild av det när jag kommer in i vardagsrummet och ser barnen sitta i soffan och titta på barnprogram tillsammans med Bingo. Dottern har Bingo i knät och han är så där super-buffig-trampig-pussig som bara han kan vara. Hon klappar och kliar honom samtidigt som hon skrattar högt åt något roligt som händer på TV:n. Dom är så självklara tillsammans och dom har så mysigt. Jag blev alldeles varm i både mamma- och mattehjärtat.

LinusCRX
0

Tjena brorsan!

Du verkar ha det jättemysigt i din familj! Den syns på bilden att vi är bröder! Svart/vit och supersnygg! Här hemma håller jag matte sällskap och tittar på hästar som tävlar i fälttävlan. Jättespännande.

Nosisar från Charlie

[Silkwaves]
0

Många nospussar från mamma och morfar katt som hälsar att de också älskar att buffa puffa och pussa på sina människor.

Jag upphör aldrig att förvånas över var all denna intensiva tillgivenhet kommer ifrån. Hur djur kan visa sån kärlek och sån tillgivenhet… helt förutsättningslöst. Rexar är Underbara!

Jag känner igen känslan du beskriver - det är underbart - Ett hem i harmoni !

[Wiveka]
0

Härligt!!

Här hemma förundras vi just nu över våra 5 kattungar som är dryga 4 veckor - och jättekeliga, vill gärna upp i famnen och ligga där och gosa!!!

Underbara katterKyss dessa rexar

Clee
0

Hej brorsan! Min matte säger att hon älskar mig på ett sånt där rörande sätt också, för att jag bara gosar och gosar och busar och busar hur länge som helst och alla som ser mig bara ler stort. Pussar & kramar från systern din.

MyTwiggs
0

Jag kan inte annat än hålla med dig, omak! Jag tror inte att jag hade varit så morsk nu utan katterna! Katterna är inte för mig något som kompletterar min familj eftersom jag bara har dem. Katterna är hela min familj (på gott och ont förstås). Jag är en lycklig hemmafru till en underbar spinnande och spännande familj som alla mina besökare försöker stjäla! Jag är så tacksam för att jag får ha mina älsklingar hos mig och att jag tål rexarna. Jag är lycklig för varje dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Aje-T
0

Åhh så vacker han är, Bingo!!! Kan bara instämma, våra katter är verkligen våra bebisar och jag kan inte vara ledsen mer än någon minut i deras sällskap.

emiya
0

Ooooo, jag far san kattabstinens har i Hastings nar jag laser era inlagg! Gråter Men pa fredag far jag ju gosa med mina missar igen! Langtaaar…..