Detta är en hyllning!
Jag vill bara med en nästan sken-religiös stämma utbryta i ett litet Hurráaa! Jag vet inte hur jag annars ska kunna visa min tacksamhet för att jag får dela mitt hem med en sådan katt som S*Brave new curl Evil doer!
Temperamentet på denna katt är fullständigt oslagbart och han är tokigt charmig. Alla som träffar Allan blir störtkära, och han är MIN lilla gris! Cool, snäll, gosig, busig, vacker och bara ALLAN!
Egentligen ville jag bara visa upp en fin bild jag fick i mailen idag, men det var ofrånkomligt att klämma in min lilla kärleksförklaring! S*MyTwigg´s
S*Brave new curl-katter!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilken härlig kärleksförklaring till en ståtlig ung herre.

Han är en liten goding och en myskille, det kan jag intyga
.. Är det samma kort som innan när det var så vitt i bakgrunden? Detta kortet är ju mycket bättre..
# 2 Ja, visst är det fint nu! Nu är jag jättenöjd fast det dröjde så länge innan jag fick det omredigerat. Första bilden var som ett skämt! Han är så fin, min Allan!
www.mytwiggs.com

Vilken härlig kärleksförklaring. Snygg bild på stilige Allan också!
Har ju själv förmånen att dela mitt liv med några riktigt trevliga hankatter.

Ja, han är verkligen jättefin din Allan! Visst är det en lycka att få dela sitt liv med cornishar!
Allan är verkligen lika underbar som du skriver:) Så även lilla Elvira;) Jag längtar tills det kommer en liten cornish och förgyller min tillvaro…
#0 Haha, Twiggie, du är rikigt uktig på att göra reklam för S*Brave New Curl-katter!
(Förväntar du dig provosion nu?) Du får börja göra reklam för mina skyltar också. 
# 6 Vänta du bara 
# 7 Hanna! Nu vill jag inte lägga fram ännu en röd matta, men… provisionen har jag ju redan fått.. det är ju det jag vill belysa! Detta är MIN provision till DIG!

Länk till kattskyltar ska minsann spikas upp på hemsidan snart!
www.mytwiggs.com
#0 Visst är det härliga känslor!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vad mycket bättre den redigeringen var än den förra! Han är en riktigt fining, Allan! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 9 Jo… ibland måste jag erkänna att jag blir så lycklig av mina katter att det nästan bubblar över. Jag får katt-abstinens utan dem också
Det gör det värt det att de ibland är så jobbiga att man bara vill springa och gömma sig! Hahaha!
# 10 Visst är bilden snygg nu!
www.mytwiggs.com