Fodervärd sökes till hona
Det går inte alltid som man vill och pga olyckliga omständigheter måste vi omplacera Neffi från vår förra kull till en ny fodervärd. Hon är en väldigt pratig tjej som kräver mycket uppmärksamhet och bus, men är samtidigt en riktig goskisse som inte vet hur hon ska uttrycka sin kärlek nog!
Neffi är chokladsköldpadda med vitt (väääldigt lite vitt) och har hunnit bli hela 9 månader gammal. En mer social och charmig tjej får man leta efter!
Neffi vill gärna bo i ett hem där det finns möjlighet till kattsällskap och som ligger inte alltför långt ifrån Uppsalatrakten. Vid intresse ring eller maila, kontaktuppgifter finns på hemsidan.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åh nej vad trist! Men gud vad hon är vacker!
Tamsin är stolt över sin halvsyster. Och jag kan säga att om de är något så när lika i temperamentet så är Neffi fullkomligt jäkla underbar! Hoppas att ni hittar ett nytt hem till henne snart.
Jag avundas varken dig eller din gamla fodervärd.Det måste kännas oroligt innan det löst sig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Men nej vad jobbigt! 
Om ni inte hittar någon ny fodervärd kan hon alltid få komma och bo med mig och Nefflan vid SLU
Tänk vad gulligt med Nefflan och Neffi tillsammans
Hoppas det löser sig!
Sånt är aldrig roligt. Hoppas det löser sig snabbt och att Neffi får det hem hon förtjänar (det allra bästa förstås) !

Det var tråkigt att höra… hoppas ni hittar en kanonbra fodervärd åt lillgumman. Hon är väldigt fin!
Håller tummarna att hon får ett underbart hem…
Måste oxå uttrycka massor av beröm för den helt makalösa bilden du har på din framsida/hemsida…. alldeles alldeles uuunderbar!!
Åååå! Neffi som är en riktig Favvo-katt! Du anar inte hur gärna jag hade velat ha henne hos mig!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vackra Neffi, vad tråkigt för hon, fodervärd och Er. Hoppas det löser sig - massor nospussar till den lilla damen