Nya bilder på Ella....

Vilken liten sötnosa!

Så fine bilder på en flott katt 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Vilken sötnos!!

sööötnos

Oh, lilla söta Ella, så renlig och fin.
Måste få träffa henne "live" någon gång, hör av mig om jag har vägarna förbi storstan någon gång.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#7 du är så välkommen.

#10 Vilken fin bild du tagit 
Fanken blev det dubbelt - hur lyckades jag med det????
Äsch man kan ju inte få nog av Ella så det gör kanske inget 
Dubbelt igen!!!! Suck! Allt blir dubbelt som jag skriver
Hon är superfin Ella och blååå… 

Ja hon är verkligen blå, önskar bara att hon kunde ha samma päls som Mäski …

Bäbisbild på Ella som hennes uppfödare Lena tagit 
Hon har växt en del

så superfin tjej 

Hon är tjusig fröken Ella!
Visst är hon kastrat? Mimer och Juno fick en sådan päls som (jag tror att) Ella har efter att de kastrerades, tunnhåriga på ovansidan av kroppen och med ganska riklig päls på undersidan. Mimer har nu drygt 1½ år senare nästan fått tillbaka sin fina päls, Juno som kastrerades förra sommaren har inte hunnit lika långt men den är på väg. Både Mimer och Juno hade toppenfina pälsar som fertila.

#19 Ella är en liten fertil hona. Tror att hon hade lite otur i gen-lottningen då hennes syskon har fina pälsar. Dock kommer den sakta men säkert. Provar nu laxolja för att se om det hjälper 

#20 ooups, var hade jag fått det ifrån? Fin är hon i vilket fall som helst!

Ohhh så vacker hon är lilla Ella, eller lilla och lilla, hon är ju en riktigt stor dam nu, verkligen elegant!

Vilken söt liten tjej,hon verkar vara en riktig livsnjutare
Jättefina bilder på henne…
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

#22 hon är fortfarande liten jämfört med de andra 2 här hemma. Men mucka bråk kan hon. Stackars Mäski han får aldrig vara ifred längre tider och sova då Ella vill busa hela tiden. Roligast är att leka tafatt enligt Ella…..