Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 443 ggr
IngerN
0

Här går de hett till i var vrå......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut är Skrållans o Leeroys kärleksnäste. Här görs det ungar minsann, fast just vid detta tillfälle tar dom igen sig.

IngerN
0

Skrållan har intagit sitt gömställe som hon vaktar som en hök…..Leeroy är än så länge inte inbjuden att sova med unga fröken…..han sitter så förnöjt o finputsar tassarna i mellan varven.

IngerN
0

Här sitter Leeroy och bara är VACKER Kyss

IngerN
0

Nästa kärlekspar förlustar sig på egen hand i sin lilla stuga(bagarstugan) och här hoppas vi snart på bullar i ugnen…..Skrattande

Katterna är Eines Cous Cous och min Opus.

IngerN
0

Underbara katter med superduper långa ben…..vad månde blivaKyss

Eine
0

Förhoppningsvis en hel drös med ungar med låååånga spindelben och pisksvansar,vackra ögon och läckra färger.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

#0 #2 …Woooaw vilka snyggingar det måste bli…

Ja…det andra paret får säkert också snyggingar..Glad jag är bara sååå nyfiken på Skrållans/Leeroys kull…

A-M.H
0

…jättespännande ….gör ungarna fort nu..och föd snart…vänta inte 65 dagar…är det för mycket begärt….Flört

..tänk en en lila Skrållan/Leeroy…..el en svart…el ..el.. Drooling Bouncy Smileys 

AnnaS
0

Men Skrållan! Visa lite spiror!! Skrattande  Jaja, vi får hoppas hon får fina ungar som vill visa spiror! Hemma så trippar hon minsann som en ballerina hela tiden!

Leeroy är supervacker!!! Kyss

MyTwiggs
0

Ooooo! Leeroy! DET är en katt med rutor i chokladen! Jisses vilken snygging han är!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Medea
0

Åh, massa vackra bebisar kommer det att bli!!

majsan
0

Hihi..Kolla in första kortet på Cous cous. Hennes tuttar mellan frambenen. Inte konstigt att Opus blir tänd..Tungan ute

MyTwiggs
0

Tänka sig vad med bebisar det görs på håll och kanter. Det är så man börjar undra om katterna vill göra oss underrepressenterade, inte sant?

Här görs ungar i vardagsrummet och snart sna Nappis på date hos en fin kille… I kväll ska jag iväg och träffa Mini-fritzzor!

# 11 Jajje! E-kupa va? Haaahaaaa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

#11 och #12 och det är bara de längst framOskyldig..men vi glömde packa ner strumpeband till långspirorna..Och eftersom alla lovordar Leeroy, så vill jag också passa på att säga att jag tycker att han är vacker MEN det är Opus också!!Och eftersom jag har Leeroys son här hemma som ska gå i avel. så är det mycket mer intressant för mig med Opus just nu.Tack Inger!

IngerN
0

8# Fast Anna hon är bara blyg, och det tycker ju killarna om, Leeroy sitter bredvid henne och kuttrar o kvittar så fiiint för Skrållan, de e kärlek de på hög nivå.

#13 Men jag tycker hon är vacker i sin nakenhet, och vilka vackra ögon hon har, dom är jag djupt förlorad i och bestämt Opus också.

Fina barn blir det med all säkerhet i båda kullarna.KyssDessa par kompleterar varandra ypperligt, Leeroy och skrållan är typlika, likaså Cous Cous och Opus.

majsan
0

vi blir alla släkt nu..Leeroys mamma är helsyster till Chinas mamma och Bjutts mormor..Det är bra snygga katter allihop..Kyss

Spotless
0

Här händer det grejer, spännande värre!

Eine - det ska bli så skoj att se vad Cous Cous kommer att visa världen om cirkus 2 månader, har ju alltid gillat henne och Opus är ju halvbror till min egen Devil.

Anna - lycka till med Skrållans bebisar, Leeroy har ju redan visat upp snygga avkommor här på forumet och nu förväntar vi oss fler.

Eine
0

#16 Ja ,visst är det spännande. Jag älskar henne för hennes attityd och behagliga sätt.Då detta blir ännu en delningskull(B+A) och jag vet att hon fungerar perfekt med mig i det läget, så är jag inte ens orolig.Och din snygge Devil har jag ett gott öga till, det vet duFlört