Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 709 ggr
AnnMarie
0

Yavanna är på date

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och jag hoppas att vi snart får höra ljudet av små kattungetassar här hemma igen. Det paras för fullt tydligen så nu håller vi tummarna Glad

Spotless
0

Visst paras det för fullt! Har tyvärr inga bilder att visa, hoppas på att få dem att fastna på bild i morgon, de är sååå söta med varandra pussas och har det trevligt. Yavanna är så fin och det är så skoj att få rå om henne en liten stund.

Ska väl kanske tala om att det är Qat hon dejtar?  

inte helt OT - jag måste också få tala om att jag fick träffa Anthea/Qat-undren hemma hos S*Pontemontes i dag, de var så fina hela högen även om en liten tjej stack ut lite mer än syskonen. Kyss Tack Wiveka för titten och hembakta bullar!

Eine
0

Åh Lycka till, det blir kalasbebisar!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnMarie
0

Kan tänka mig att de är söta ihop nu när de funnit varandra Glad Ska bli spännande att se resultatet.

Spotless
0

Så där ja, nu har jag fångat kärleksparet på bild! Yavanna har ju varit här i några dagar nu och de parade redan första kvällen (i tisdags). Nu är det Yavanna som får jobba lite för att få som hon vill, Qat var riktigt het på gröten i tisdags och i går och nu är han trött.

Börjar med lite pusskalas!

Spotless
0

Yavanna är en bestämd ung dam och vill ha mer än pussar. Qat fattar ingenting! Skrattande Han är trööött!

Spotless
0

Börjar han inte piggna till lite?

Spotless
0

Kolla… om jag är så här söt, då kan han väl inte fortsätta sova? Yavanna gör sig till.

Spotless
0

Jepp, nu rör han på sig i alla fall!

Spotless
0

Börjar likna något… sniff, sniff, Yavanna bjuder ut sig. Skäms

Spotless
0

Jo då… pussas!

Spotless
0

Hon verkar ju lugn och beskedlig, jag provar väl och ser om det går vägen.

Spotless
0

Här har fluktaren Andersson varit framme igen och lyckats fånga katter som parar på bild. Börjar bli lite av en specialitet för mig nu. Bra eller dåligt… ? Vad säger det om mig egentligen… ? Skrattande Skäms Oskyldig

Spotless
0

Fast jag är inte ensam, mitt i allt avbröts kärleksparet av Mamba som spanade in på dem från balkongen. Dålig men lite rolig bild som har sin plats här och visar att jag inte är den enda fluktaren i familjen. Flört

Eine
0

alltså:Oooops Tyst!!

Spotless
0

#14 jag veeet Skäms 

Så här nöjd är Yavanna efteråt, då ska det rullas runt.

Eine
0

Livet äääär underbart..

AnnMarie
0

MyspysGlad

[Wiveka]
0

Lika härliga bilder som förra gångenFlört (på Qat och Anthea alltså)

A-M.H
0

….härliga foton fluktar-Andersson…Glad….måste bara kommentera Qats underbara päls…nice..nice..nice..Kyss

Buffy-co
0

Haha..kul att få se lite "kattporr" - något jag aldrig sett i verkligheten….
Har bara storögt kollat in hingstar som betäckte stona på min barndomskompis familjs hästuppfödning..det var spännande tyckte man som liten tjej..CoolSkämsOskyldig

MariaW
0

Sara gillade också bilderna Oskyldig, hon började löpa på en gång så nu går hon här hemma och ropar efter Qat men hon får allt ge sig till tåls ett tag till innan hon får träffa snyggingenGlad

miano
0

Vilka härliga bilderGlad

Lycka till!!!

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

MyTwiggs
0

Oooo! Kattporr! Det jar väl jag pckså i mitt vardagsrum! Har inte alla det?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Spotless
0

#19 fluktar-Andersson, det är nog bara till att vänja sig vid det tilltalsnamnet nu! Tack, han faktiskt en mycket bra päls.

#20 spännande när du var liten sa du… ? Betyder det att jag aldrig blivit vuxen? SkämsFlört 

#21 haha, tur att hon inte är den svartsjuka typen i alla fall! Qat hälsar och säger att han faktiskt inte riktigt är till sin fördel på dessa bilder.

Buffy-co
0

Nej….haha -jag tyckte ju att kattens kärleksakt var spännande att se ju…Flörtoch inte är vi väl vuxna än …eller??Tungan ute

**OT:
**Men….*harkel* Oskyldigdet där med betäckning av ston…det är ju lite mer "grövre doningar" liksom….vad ska jag säga..naket är det och mycket ser man..!!Pappan på gården assisterade dessutom avelshingsten..alltså..det var ju så… - stort!!Cool
Man såg saker man inte sett innan som liten blåögd  tolvåring..
Så det var spännande att man rodnade…och fnissade lite så där på fjortis-vis..Skäms

Eine
0

#23 Jodå, till och från…Cool

Spotless
0

Qat har gruffat lite om att han ser ut att inte ha några ben alls på ovan visade bilder. Obestämd För att göra sQatten till lags kommer här en bild från då Yavanna var här där man faktiskt kan se att han har ben. Skrattande