Yavanna är på date

Visst paras det för fullt! Har tyvärr inga bilder att visa, hoppas på att få dem att fastna på bild i morgon, de är sååå söta med varandra pussas och har det trevligt. Yavanna är så fin och det är så skoj att få rå om henne en liten stund.
Ska väl kanske tala om att det är Qat hon dejtar?
inte helt OT - jag måste också få tala om att jag fick träffa Anthea/Qat-undren hemma hos S*Pontemontes i dag, de var så fina hela högen även om en liten tjej stack ut lite mer än syskonen.
Tack Wiveka för titten och hembakta bullar!
Åh Lycka till, det blir kalasbebisar!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Kan tänka mig att de är söta ihop nu när de funnit varandra
Ska bli spännande att se resultatet.

Så där ja, nu har jag fångat kärleksparet på bild! Yavanna har ju varit här i några dagar nu och de parade redan första kvällen (i tisdags). Nu är det Yavanna som får jobba lite för att få som hon vill, Qat var riktigt het på gröten i tisdags och i går och nu är han trött.
Börjar med lite pusskalas!

alltså:Oooops
!!

Livet äääär underbart..
Myspys
Lika härliga bilder som förra gången
(på Qat och Anthea alltså)

….härliga foton fluktar-Andersson…
….måste bara kommentera Qats underbara päls…nice..nice..nice..

Haha..kul att få se lite "kattporr" - något jag aldrig sett i verkligheten….
Har bara storögt kollat in hingstar som betäckte stona på min barndomskompis familjs hästuppfödning..det var spännande tyckte man som liten tjej..

Sara gillade också bilderna
, hon började löpa på en gång så nu går hon här hemma och ropar efter Qat men hon får allt ge sig till tåls ett tag till innan hon får träffa snyggingen

Vilka härliga bilder
Lycka till!!!
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Oooo! Kattporr! Det jar väl jag pckså i mitt vardagsrum! Har inte alla det?
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#19 fluktar-Andersson, det är nog bara till att vänja sig vid det tilltalsnamnet nu! Tack, han faktiskt en mycket bra päls.
#20 spännande när du var liten sa du… ? Betyder det att jag aldrig blivit vuxen? 
#21 haha, tur att hon inte är den svartsjuka typen i alla fall! Qat hälsar och säger att han faktiskt inte riktigt är till sin fördel på dessa bilder.

Nej….haha -jag tyckte ju att kattens kärleksakt var spännande att se ju…
och inte är vi väl vuxna än …eller??
**OT:
**Men….*harkel*
det där med betäckning av ston…det är ju lite mer "grövre doningar" liksom….vad ska jag säga..naket är det och mycket ser man..!!Pappan på gården assisterade dessutom avelshingsten..alltså..det var ju så… - stort!!
Man såg saker man inte sett innan som liten blåögd tolvåring..
Så det var spännande att man rodnade…och fnissade lite så där på fjortis-vis..
#23 Jodå, till och från…

Han är trööött!
För att göra sQatten till lags kommer här en bild från då Yavanna var här där man faktiskt kan se att han har ben.