God morgon 2008-08-10
God morgon. Har suttit vid datorn och samtidigt kollat OS. Lycka till ni som ska på utställning.
Sköt om er
God förmiddag!!
Tittar på cykling från Kina. Usch vad det ösregnar där, är lite läskigt att se cykling då, det verkar så halt…..
Idag ska kattungarna få lite köttfärs att smaska på.
Ha en bra dag!1
God förmiddag! Här är det lugnt och katterna ligger och sover. Allan och hans flickvän är verkligen kära i varandra och deras passion har bytts ut mot pure love! Jag tror att Allan och Chillan kommer att bli helt förkrossade när hon åker i kväll. Jag känner mig faktiskt inte så snäll. *suck*
Allan har pinkat ganska friskt till min stora förfäran och eftersom jag inte kommer att stänga in honom i badrummet så ryker kulorna snart om han inte lugnar sig inom några dagar. Tur att man redan var i valet och kvalet mellan 2 lika snygga killar till Nappsan då! Planer är väl till för att ändras!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Två dagar kvar på prövotiden på stamtavleprogrammet, bäst att rappa på lite! Jag har snart klarat av S och sedan kan det väl inte vara så många kvar?
Sista dagen på semestern också, borde passa på att städa, men näe…
Ha en bra dag!
Sverige har tagit den första medaljen

God förmiddag allihop!
Har suttit och myst en stor del av morgonen med en underbar liten spinnande tjej i famnen. Så kär och lycklig! Min nya lilla tjej kom in här igår och struttade runt från första stund med svansen i vädret. 2 surkärringar och en något coolare kille brydde hon sig inte det minsta om. Idag har ena surkärringen slutat fräsa och är lite mer avvaktande nyfiken, den andra håller på att gå i löp så det är lite hormoner i luften. Hoppas att det löser sig någorlunda snabbt med introduktionen ändå.
Önskar er alla en underbar dag! = )
# 5 O, så spänande! Något man missat här? 
Lycka till med introkuktionen!
www.mytwiggs.com

#6 Tack så mycket! Mmm, jag tycker i alla fall att det är spännande! Hon är en liten dröm som har gått i uppfyllelse. = ) Bilder och mer info kommer på hemsidan inom några dagar. Ska låta henne acklimatisera sig lite innan jag börjar fota.
# 7 Då får jag gratta! Det ska bli spännande attse fröken!
www.mytwiggs.com
Jaha då har man kommit hem efter ett 24-timmars jour, det heter sovande jour men verkligeheten som oftast…. vaken natt…
ska bli skönt aatt få vara ledig i en hel vecka, för nu harjag gjort alldeles för många timmar igen… Det har regnat i omgångar hela dan där jag arbetar, däremot här hemma (typ 5 km emellan) har det nästan inte kommit nåt…
Hoppas det har gått bra för er som ställer i helgen!
# I vad?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#10 Silver i linjelopp, cykel. Hon heter Emma Johansson.

Hej allihop! En halsning fran England! Sitter har och saknar mina missar, men vi har ju det trevligt med barnbarnen har forstas! Har gjort av med alldeles for mycket pengar, har finns sa mycket fina grejer man skulle vilja ha (klader, bl a)!
Ursakta att prickar fattas over vissa bokstaver!
#11 tack!
#12 Jättekul att du hör av dig!Sköt om dig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#4 och #11 Ja tänk att en blygsam Norrlänning fick vara först att sätta Sverige på OS medaljlistan.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Hon kommer ju från rätt län till och med