I sitt esse
Vacker kisse! Förstår att du är förtrollad i henne! :)

Hon är verkligen ursnygg och underbar profil..

Håller med #2
Ursnygg och underbar profil
Ja hon är inte dum! Mari, du är en lyckans ost! (hihi… men det är du inte ensam om)
Happy är en drömkatt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Urtjusig rexfröken!!!!! Vilka härliga färger i bilden med en svart katt och cerise vippa!
Adressen står på hemsidan. Förväntar mig att hon kommer på måndag. Carol behöver en buskompis.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Hon är verkligen, fin. Var inne på din hemsida och titta bilder - underbara är dem alla 4 fast denna tjej är riktig mumsig

A-K synd…..
men spindelkvinnan har redan adresslappen ifylld och det står en annan adress på den….
Tack alla för era kommentarer.
Jojjomen! Den adresslappen har i alla fall inte jag missat! Nya matte är sååå stolt och jag har fått ta del av finfina bilder på mailen! Jag blir så glad för hennes skull som får en så tjusig flicka! (visserligen har hon ett gäng lika tjusiga flickor redan innan, men det finns INGA skäl till missunsamhet inom uppfödarvärlden, för när allt kommer omkring handlar det ju om ett samarbete och en hobby och inte minst ett GEMENSAMT intresse!)
Grattis! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Twiggie
Nu gör du så där igen……fattar du vad ödmjuk du är och vilket härligt synsätt du har. du bjuder verkligen på dig själv och har ett så sunt tänkande.
Keep on Twiggie

Kramar från en som är Imponerad….
ps: synd att du bor så långt bort…..