Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 700 ggr
Zsarorna
0

God morgon 2008-08-07

Har redan varit vaken i en och en halv timme trots att jag har semester och vädret är kasst. För gör man inte för att glädja sin käresta? Var oförskämt pigg när hennes väckerklocka ringde, så jag gick upp och gjorde gröten och kaffet medan hon mornade sig :)

Idag ska jag försöka hinna ställa klart alla böcker i bokhyllan och fixa lite inredningsmässigt. Sen när S kommer hem ska vi börja packa inför resan till Ösd. Ska öven se till så det mesta är klart inför utställningen i Heby på lördag. Imorrn ska vi nämligen bara ta det lugnt och slappa, sen mot kvällen åker vi hem till syrran och sover där för att slippa åka så jättetidigt på lördagen. Hon bor bara 30 minuter från Heby *lycka* Efter utställningen sover vi hos henne och på söndag morgon bär det ääääntligen av mot Jämtland *längtar*
Men detta gör att allt måste vara klart innan imorrn ;)

Sen måste jag bråka med alla bredbandleverantörer idag. Innan vi flyttade hade vi 24 Mbit/s, men sen när vi kom "ut på landet" så verkar det inte finnas nå bra hastigheter. Har ett mobilt bredband nu som mäter upp till 7.2 Mbit/s. Och när jag pratade med Glocalnet sa dom att dom inte ens kan leverera bredband till våran adress :S Observera att vi faktikst bor i civilisationen!! ;) Tänkte ringa runt lite idag och försöka fixa åtminstone 12 Mbit/s ;)

Ha en fin dag och hoppas att ni inte regnar bort!

Maria-Bremert
0

God Morgon!!

Ska snart åka till Alingsås och klippa mig!!

Regnat  har det gjort hela natten….. Undrar hur mycket regn det finn egentligen??…

Hoppas att ni får en bra dag allihopa!!!

cherish
0

God morgon!

Har oxå varit vaken länge - ska iväg på nästa omgång rotfyllsrensning idag … :( Var helt däckad förra gången efter värktabletter och bedövning, kunde inte äta förrän seeent på kvällen. Hoppas det går bättre denna gång. Har annars geocachat med barnen varje dag hittills (www.geocaching.se) och misstänker att de vill ut en sväng idag med - deras nya intresse. Nu börjar skatterna ta slut häromkring, på tre dagar har vi hittat 19 gömmor! ;)

#0: Jättelycka till på lördag och supervälkomna hit på söndagkväll!! J ska städa friggen åt er eftersom han bott där ;) och har vi inte kommit hem från släktträffen tar han emot er och månar om er tills vi kommer. Kör försiktigt åt alla håll och glöm inte checka in Winnie på lördagmorgon! *retas och skrattar*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

[Wiveka]
0

God morgon!!

Igår var Spotless här och hälsade på och tittade på Qats bebbar som idag fyller 4 veckor, tänk vad tiden bara rinner iväg.

Jag ska oxå klippa mig idag, skönt!!

Även här regnar det.

ha en bra dag!!

Eine
0

Godmorgon!

#0 Stackars er,det blir mycket Vänta vid datorn.

#1 fniss..Det finns rätt mycket regn, det går ju runt i hanteringen så att säga.

#2 Fint efteråt, att ha fått tanden fixad.

#3 pussa på de små vackra!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

God morgon!

Tillbaka i Karlstad och vardagen. Ska iväg och shoppa med min syster, tror ni jag klarar att passera IKEA utan att handla något? Flört 

Ha en bra dag!

Natali
0

Godmorgon.

Jag har sovot riktigt ordentligent inatt. Känns skönt. Så nu kanske jag orkar städa lite till idag.

Skall in på banken ockås o sätta in lite pengar, vi sålde en täljstenskamin i går kväll. Känns o få bli av med lite innan flytt.

#0 Lycka till på utställningen och resan hit. Jag hoppas ni vill och hinner komma till mej en sväng.

#2 Ja, det är skänt när det är över i alla fall.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MyTwiggs
0

God morgon! Jag har inte sovit en blund i natt! Allan och hans tilltänkta har hojtat genom nätdörren hela natten och jag har bara legat och lidit. Jag tror att honan kommit av sig ganska ordentligt. Vi får se hur det utvecklas.

I kväll kommer Myra kanske.. Hoppas jag…

Jag är trött… och lite ledsen… Gråter

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hanna-H
0

#7 Men Twiggie, varför ledsen? Ring om det är något!

Jag har just ringt och beställt flygblad till helgens utställning och skickat iväg korrektur på min första beställning frå forumet, hihi! Glad Känns jätteskoj!

Zsarorna
0

#6 Klart vi vill ses. Nu när vi är bilburna så är det ju ännu enklare :)

#7 Inte vara ledsen :(

#8 Va bra att vi kan stå till tjänst med flyglbladen ;)

MyTwiggs
0

# 8 och 9 Jag är ledsen för att jag är trött tror jag. Lite sänkt och tårögd… Jag är ju en riktig vekling, men jag är helt slut! Jag ringde och pratade med Mari en stund, och det känndes lite bättre sen.

*Tack Mari*

Ibland behöver man bara lite medhåll när man har det jobbigt.

Ni skulle höra Allans kärlekssånger! Snacka om stämma!

www.mytwiggs.com

Leffe
0

#2 Det blir bra när det är färdigt
#5 Gå bara till kaffeterian och sätt dig. Jag hattar att vara inne på IKEA så när jag följer med dit så sätter jag mig bara där och tar en fika och väntar
#7 Du ska inte vara ledsen. Du som annars är en så glad person

Eine
0

#7 Vet du, ibland är det synd att vi inte känner varandra mer än via denna i sig fantastiska sida.Jag ville ge dig en kram,hur mycket det nu kan hjälpa?Jag ville ge dig handfast hälp om det är det som behövs.Att vara ledsen och låg vet jag precis hur det känns. Gumman, det går över, även om det är tungt nu.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 12 Tack Eine! Det är tur att man forum-vänner!  Ibland är jag lite nere. Jag är en sådan person och då blir jag ynklig och känner mig ensam. Så måste det nog vara om man är så glad som jag vanligtvis är. 

I natt har jag sovit jättegott och är gladare idag, men jag vaknade av en honkatt som skrek: Kliv av mig din jäkla tönt! Nu har jag fått nog! (till Allan Ballan)

www.mytwiggs.com