Diamond & Trubbel
Söker efter nya hem att flytta till, dem är flytt klara i slutet av Augusti.
De är då självklart: vaccinerade x 2: Registrerade med stamtavla, besiktade & chippade. Vi tester dem också för mask och avmaskar om nödvändigt.
Föräldrarna är
Mykros Maserati of Blytt crx w
S*Magicbrook Uptown Girls crx fs02
Båda föräldrar är testade fria från FIV och Felv & mammakatt er scannad för HCM U.A. november 2007 - skall skannas igen august 2008
Vi ger avels- men inga utställnings garantier
Välkommen in på hemsidan för mer info och bilder

De är så härliga era små! Diamond är en liten favorit. Lycka till med att hitta rätt hem till dem!

Om du skickar hit söta Diamond så kan du få en naken liten gremlin i utbyte *blink blink* Då slipper du ju störas av hennes sockersöta lilla uppsyn också, så det är en riktigt bra deal *flin*

#3 Tackar
lilla plutten har gått från fågelunge till svan och du så det ganska tidigt det tycker jag är rätt bra.
#4 det en deal *fniss*
Godingar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
de är ju bara SÅÅÅÅ SÖTA!!!!!!

Ni kan stänga denna tråden Trubbel har hittat eget hem och vi har beslutat att sälja Fanny i stället for Diamond nu när vi kommer ta paus i uppfödningen och ha kvar Diamond till sällskåp/utställning.
#8 Nej men, vad är det du säger? :( Ska ni ta paus i uppfödningen? Usch, nu blir jag ju supersugen på Fanny…
Hursomhelst tänkte jag se om ni kan tänka er ett litet besök på lördag eller söndag?