Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 288 ggr
MariaT
0

Någon som gett Husse foder till sina katter

Jag har fått hem provåsar på Hussefoder idag och jag undrar om det finns någon här som ger eller har gett detta foder till sina katter.

Vad har ni för erfarenhet, både bra och dåliga?

kissan78
0

Jag gav det under några år till mina huskatter. Dem mådde bara bra av det, hunden fick även han äta mat från Husse och hans päls var jättefin och han mådde prima. Rent näringsmässigt vet jag inte hur det är men mina djur mådde kalas av det fodret, ingen övervikt hos varken katter el hund då.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AlexH
0

Jag hade hussefoder direkt levererat till dörren när jag hade min huskatter, de mådde bra av fodret.. även om jag tycker att avföringen luktade mer än vad den gör med fodret jag har idag.. dock har nog mycket hänt under dessa 10 år, för nu har HUSSE börjat slå sig in på premiumfodret på hundsidan i alla fall, och har promotat jättemycket på de stora hundutställningarna och deras hundmat får heta "premium " nu vilket är ett ord som bara får stå på foder som uppfyller vissa krav på mängd kött mineraler m.m.

Så det kan mycket väl vara ett bra foder..

katterna jag hade då tyckte i alla fall om både torr och blötfodret de hade då. :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Maria-Bremert
0

Min kompis använder Husse´s kattfoder och det funkar jätte bra!! Hon har det även till sin hund! Husse kommer ju snart att få två nya sorter, ett kattungefoder som kommer när som helst och ett foder för katter med känsliga magar!!

Jag har innehållsförteckningar hemma till deras kattfoder om någon vill ha. Jag kan scanna in och skicka via mail!

MariaT
0

Men är det ingen som testat det på sina rexar =)

#3 Föresten kollade du om det var rabatt till medelmmar eller bara sponsring? Eller vi kan ta det på HjK =)