Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 639 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-08-04

God morgon. Äntligen kommer  man in. Har försökt hela söndagen men bara sett "Serverfel". Hoppas det får funka ett tag nu så vi får chans att lära oss nya iFokus. Har precis tittat på Kojak på teven. Nu ska jag sova några timmar

Sköt om er

Fritz
0

God morgon!

Idag börjar skolan igen så det är tillbaka till verkligheten igen. Mulet och det känns som om regnet kommer snart…

Ha en bra dag alla!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Uppe tidigare än vanligt, kunde inte sova. Är så nervös för jag väntar på en telefontid med läkaren idag, vill bara ha det överstökat. Isis sitter och sneglar i smyg på min skål med jordgubbskräm och mjölk, tror hon anmäler sig frivillig  till kantrengöring när jag är klar. Glad

Ha en bra dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
0

God morgon!

Hela dagen igår utan ifokus…….MEN nu är alla raderade meddelanden tillbaka igen och jag lyckas inte ta bort ett enda…..MORR, MORR

Min andra semestervecka börjar idag,  just nu sol men det ska regna hela dagen. Ska åka till kiropraktorn och sedan till mina föräldrar.

Ha en bra dag!!

Hanna-H
0

God morgon!

Har suttit uppe halva natten för att äntligen kunna få upp hemsidan, och nu ligger allt uppe även om det kommer kompletteras fortlöpande! (spana gärna på kattskyltar.se)

Det har varit mycket på sistone, farfar har legat på sjukhus efter att ha fått en hjärtinfarkt och ska få kommer hem idag! Glad 

Jag har också plockat svamp i helgen, är dålig på att äta svamp men älskar att strosa runt och plocka, som tur är finns det alltid någon annan som vill äta! Idag planerar jag att läsa och slappa. Kanske plocka svamp och träna också.

LinusCRX
0

Trevligt att man blir insläppt här igen. Lite irriterande att det inte funkar som det ska med meddelanden…. Kommer inte åt det olästa heller…. tyvärr…

Tillbaka på jobb idag och det känns ok. Vädret hjälper på. Små solglimtar mellan varven.

Hoppas ni får ne bra måndag!

Buffy-co
0

Morrn…ja här är det rörigt-inne på iFokus alltså..
Jag förstår dock att det kan ta tid innan allt är fixat..!!
Kollar bara in då och då för att se om det är det..

Jag har varit inne och läst och frågat inne på "supportsajten" och sett att många har problem.
(när det nu har gått att se supportsajtenFlört…det går myyycket seeeegt på iFokus nu..)
Jag är glad att se mina "skickade" meddelanden igen efter bytet - men nu kan jag inte radera där….
Sååå nu väntar jag på att det ska funka..ingen ide att skicka mer pm nu innan det funkar som det ska känner jag…

Läste att man får ha 30 meddelanden utan plus-tjänsten så det är vad jag kommer ha..när jag nu kan radera de 9 sidor jag har under skickat..(raderade ju 600 pm i inkorgen ett och ett häromdagen..phu!Tungan ute)

En sak jag reagerat på och frågat om på Support-det är att ALLA nu kan se ens egen sida och medlemsregister - förut var det ju bara när man var inloggad man kunde se personliga profiler…det känns inte helt ok att det är helt öppet - även om självklart vem som helst kan bli medlem och sedan se..
Men jag hoppas de ändrar detta.
Annars får man tänka ännu mer på vilka foton man vill lägga ut på iFokus då det blir = hela nätet..
(ok det är det kanske redan men…jag stör mig på det ändå)

Nej- jag loggar ut och väntar på bättre tider här inneCool

Ha en bra dag allihopa!Glad

LinusCRX
0

#6 Man kan själv göra inställningen och t o m bara låta endast sina vänner se den personliga sidan. Gå in på din sida och sedan något med inställningar.

SandraK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen fick jag komma in på sajten också Glad, har inte märkt av några problem förutom serverproblem.

Idag kom klösträdet! Jag är nöjd och Rasmus (herren på täppan med självlysande ögon) är jättenöjd Skrattande ligger och sover högst upp nu.

zoolatri
0

Jag har inte varit hemma i helgen och har alltså sluppit irritera mej över att sidan krånglat;) Idag har det knakat till i min rygg så jag ska till en massör nu kl tre, blir spännande att se vad han hittar för missbildningar;)

EvaG
0

God eftermiddag. Har arbetat dagskift idag. Gud vad det är slitit. Föredrar nattskift. Då är det mycket lugnare. Nu regnar det dessutom när man har slutat för dagen. Typiskt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Buffy-co
0

Tack…Glad..men… jag kan bara hitta inställningar för att man spärrar vissa personer osv. det är inte det jag är ute efter alls.. utan att allting - hela medlemregistret och sedan allas "min sida" syns för alla oavsett om man är inloggad eller ej..

"Minsida" är nu automatiskt är en "blog" om man kollar uppe vilken flik den ligger under- kanske därför den är öppen för alla nu?? Jag menar det brukar ju blogar vara hehe..
Hmmm… jag kommer inte använda den som blog utan bara ha min lilla presentation där som förut..och vill då att det bara ska vara medlemmar som har tillgång till den…
(förut när man klickade på någon Avatar och ej var inloggad kom det upp en ruta om att man måste logga in för att se presentationen!Det är det jag är ute efter..)

Men om du eller någon annan hittar var bland inställningar, är jag tacksam!!Flört

Just detta att hela medlemsregistret är öppet kan väl inte vara något varje enskild kan påverka..Skäms

(Nu har jag ju inga hemligheter eller så..det känns bara lite ovant att allt är öppet..man kanske ska skriva mer anonymt då..)

Ska annars fråga inne på support-sajten tänkte jag- men de har ju fullt upp med serverproblemet fortfarande..

Inlägget är låst för nya kommentarer