Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 515 ggr
Buffy-co
0

Första inlägget ????

Är jag först att skriva ett inlägg?Flört

Leffe
0
Dolleminas
0

Jösses, det kommer nog att ta några dagar innan man vänjer sig…

RacerDonnans
0

Ja det tar nog ett tag. Gillar inte utseendet lika bra som förra men funktionerna är ju ett stort plus så när man vant sig vid utseendet så blir det nog bra.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0
Buffy-co
0

Ja..vill inte vara en bakåtsträvare eller negativ-men gillar det inte just nu iallafallTungan ute
Tycker det ser jättekonstigt och störande ut i mitt första inlägg ovan, med en stor orange pratbubbla bredvid-kommentera inlägget och sedan igen min rubrik "första inlägget"…
Dessutom tycker jag rubriken är alldeles för stor text på..

Min in och utkorg var kvar…men med flera hundra som jag trodde var slängda- de stod utanför det som syntes förut..Phu..
jobbigt att gå igenom över femhundra pm!
OCH när man öppnar inkorgen syns bara de äldsta-inte de senaste..Rynkar på näsan-så jag lär få börja radera gamla..

Denna kommentar har tagits bort.
Buffy-co
0

Jaha..nu lyckades jag få två svar ovan..

Nej- jag lägger nog av för kvällen..blir bara stressad av allt bök..och röra- sajten ser mycket rörigare ut än förut då den var fin i layouten tyckte jag..
Dessutom störande med alla små fönster på högersidan med nyaste bloginlägg, nyaste bild,"visste du…."
Jag är bara intresserad av att läsa om den sajt jag är inne på -Cornish då….inte massor av övrig info..jag blir bara störd..
men så har jag ju en stress-skada också..
Tycker tyvärr inte om det nya här..Gråter

De olästa inläggen blir inte markerade heller-men de kanske inte är klara med allt??
Och-tråkigt att inte se vilka vänner som är inloggade direkt..utan måste klicka fram en ny meny med vännerna på..

Jag som nästan bara är på Cornishsajten-om än medlem i några till tycker att alla övriga funktioner med boggar osv är bökigt och jag skulle aldrig kolla på iFokus via mobilen- men det gick ju förut också..

Nej…får sova på eländet..
Ibland var det bättre förr..Tungan ute.

Leffe
0

Jag har gjort bilden större så jag ser inte det som är efter kommentarerna om jaginte scrollar

Buffy-co
0

Jag förstår inte vad du menar??ObestämdSkäms

EvaG
0

Oj oj oj! Det blir till att sitta på skolbänken.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

#10 Skrattande Jag skriver ut manualerna och sätter mig i skogen och läser

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Strawberrygirl
0

Hmm… ja, jag vet inte vad jag tycker ännu. Det är möjligt att det finns många mer funktioner men usch vad rörigt det ser ut! Svårt att hitta tycker jag. Obestämd

A-M.H
0

…ja vem har inte mer än 500 pm att radera…helt galet….sen upptäckte jag att det kostar 50 kr i kvartalet om man vill ha störe inkorg…om man ska kunna skicka bilder i pm..ja läs själva…

..själva layoten är väl ok… för mig…sen är det ju alltid vanans makt som är med oss….ja ni vet bättre förr o sen man vänjer sig…Tungan ute

Buffy-co
0

Ja..visst är det skumt att de gamla inläggen dyker upp i ens inkorg/skickat igen?
Jag hade faktiskt raderat en hel del av dom…men vet att det stod "inkorgen full" men eftersom jag kunde fortsättta ta emot och skicka ändå brydde jag mig inte..Men jag hade definitivt inga inlägg från -05 kvar som det nu finns!!Förvånad
Så..de har alltså legat kvar "nånstans"…fattar noll!

Det var väl därför det altid stod kvar detta att inkorgen var full-hur mycket jag än kastade..

Ja- det är bara till att radera nu för jag kommer inte betala för sajten-jag är ändå inte intresserad av alla nya grejer man kan göra.
Om man vill skicka bilder till någon kan man göra det via mail-det har jag alltid gjort hittills..
Och jag kommer inte lägga in massor av foton här…jag har ett eget album.

Håller nu på och försöker begränsa det jag ser - för mig är sajten rörig nu tyvärr..vill ändå inte ha någon blogg men det går inte att ta bort…
Och hela högerspalten skulle jag vilja bli av med - allt "nyaste"..från sajter jag är helt ointresserad av-och senaste foton,slumpvisa foton mm - synd att de inte går att ta bort…

A-M.H
0

..sen försöker jag aktivera..jag heter ju A-M.H…men nej nej..nu kan man inte ha med -  eller .   nu är jag synnerligen irriterad….och inte har jag kommit ut än heller  (mitt eget fel förstås) för jag fastande i denna galenskap…och det går inte att radera meddelanden helt plötsligen heller…blääääääh…och sen några ord som jag inte vill skriva ner…Skrikandes

Leffe
0

Själv har jag inte lyckats komma in på ca 12 timmar. Har fått meddelanden som inte finns. Men det är väl barnsjukdomar.
#13 Jag gick in och gjorde text och sådant större och då försvinner det till höger utanför skärmen. Jag måste scrolla sidledes för att kunna se det. Hur praktiskt som helst

Leffe
0

Får ni svårigheter så finns supportsajten att tillgå där står bla a om att ett fel gjorde att gamla raderade mail kom upp igen men att det ska inte ske igen

EvaG
0

Nu har jag pluggat. Det blir nog bra det här så smånigom. Man får se, men det finns mycket bra saker. Jag testade och gjorde sidan större som du skrev Leffe. Då är ju bilden ungefär som i gamla iFokus. Förutom att det är rätt så skönt med det vita på sidorna när inläggen blir lite längre. Då kan man ju koncentrera sig helt på texten. Känns lite fridfullt faktiskt

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Niffi
0

Jag har också gjort både text och sida större. Det är perfekt tycker jag.

Allt annat vänjer man sig säkert vid med tiden. Jag tror ju att allt nya delvis bygger på önskemål från medlemmar, så då finns ju de som tycker att denna uppgradering är bra.