Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 362 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-08-01

God morgon. Det är nu första dagen för nya iFokus.
Det finns mycket nya finesser. Om du går in på artikelgruppen "Om sajten och iFokus" hittar du flera artiklar om information om nya versionen. Grunderna, Forumdelen , Din egen sida och Fotoalbum.

Din egen sida är i princip en egen hemsida och i fotoalbumet kan du lägga undergrupper.

Det är en hel del nytt och det är en hel del förändringar. Mycket känns ovant, men låt det få en chans och läs manualerna så hittar du säkert mycket bra saker.

Själv har jag träningsvärk idag efter sjukgymnastens påhitt i går

Sköt om er

smirik
0

God morgon

Oj här så konstigt ut, sajtet vinnar nog ingen design pris Flört men vi lär se hur det utvecklas.

Vi har fått flytta soffan in i gästrummet och stänga av, en eller fler av kattungarna höll fast i tron på att den var ett stort toa. Det går självklart inte så nu är det skarp toaträning. Skall ta nya bilder på dem i helgen, dem har ju blivit så stora.

ha en bra dag alla

Gittan
0

God morgon. Ja det var nytt det här. Får väl skriva ut manualerna och sitta i skogen och läsa

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

[Silkwaves]
0

God morgon !

Ja nytt var det här. Både sånt som verkar jättebra och sånt som nog tar lite tid att vänja sig vid…

Idag ska jag flexa vid lunch om inget oväntat händer. Rabiesvaccinering av Pip och fortsatta försök att få Libelle att löpa. Hon bara leker hon… löpa varför det när man istället kan busa som en tokig… Fast… det luktar spännande i lilla huset och filten är så mysig att rulla sig på…

Leffe
0

Fotoalbumen är toppen. Jag har hållit på och lekt lite med olika grupper.

PetrasLova
0

Jag har inte fått ngn verifieringskod mailad till mig :(

hur gör jag nu?

Eine
0

God morgon! Tvätt och städ(det är ju fredag, vad gör man annars på en fredag..)Idag kommer Mackan, en liten hankattunge som jag ska ha till mitt katteri,jag längtar så!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

alloj.. jag skall välja att inte kommetera layouten tills jag har varit runt nog för att se vad jag tycker.. men jag håller med om att det stilrena som fanns innan var behagligare än hur det är nu..

Saknar knapparna ovan alla inlägg som man kan trycka på som favorit, bokmärke, första olästa meddelande etc..

men man kanske vänjer sig.. omdet bara är tangent kommandon som gäller så är det lite konstigt att inte båda varianterna finns kvar… ska surfa runt lite till och hoppas att sajten bevisar mig annorledes :)

Ha en trevlig dag allihopa och Eine lyckliga du som får hem en snygging idag!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

nämen nu SÅG jag ju! valen fanns kvar högs upp men bara som textrader så man tänkte inte ens på att de låg där!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AnnaS
0

God morgon!

Idag blir det Göteborg, ingen ville följa med mig så jag får åka själv. Helt OK även om det hade varit trevligt med sällskap… Tänkte passa på att kolla på kattungar i Balltorp och det ska bli så kul!!!

Ha en bra dag allihopa!

Strawberrygirl
0

Godmorgon!

Nu är det bara en vecka kvar till semester! YaY!!

Igår hade jag en underbar kväll med gamla vänner som jag inte träffat på flera år. Vi grillade och pratade gamla minnen och uppdaterade varandra om vad som hänt sen sist osv. Många myggbett fick jag dock men det får jag stå ut med!

Är som flera andra inte så nöjd med utseendet på sajten. Det känns mycket rörigt och inte särskilt genomtänkt. = (

Önskar er alla en superdag!

Medea
0

Godmorgon!

Uppe med tuppen, har redan hunnit med en långpromenix! Bäst att starta nya månaden på ett bra sätt, ikväll blir det dock tacos och godis, det är ju trots allt fredag. Ska fira att sambon får semester också, äntligen!!

Sajten ser fin ut den också, men det tar nog ett tag innan man vänjer sig.

Zsarorna
0

God morgon!!

Ljuvligt med lite ny design! Älskar förändringar och uppgraderingar på sajter! Ska bli spännande att surfa runt.

Efter min morgonsurfning är det dags att, även idag, gå ut i solskenet och njuta av semestern. Sara slutar vid lunch idag, så vi har nästan en hel dag tillsammans. Kanske ut och gå i vandringslederna här i Ånnboda kanske. Beror väl på om vädret håller sig som det är.

Ha en fin dag cornishfolket! ;)

LinusCRX
0

God morgon!

Här var det nytt! Lite tveksam till layouten så här i början, men jag får se till och kolla runt och "känna efter".

Hunnit med en tur till sjön redan och sitter nu i skuggan på balkongen innan stekheta solen hittar hit.

Ha en skön dag!

MyTwiggs
0

God morgon! Som alla andra sagt.. Här var det nytt! Jag väntar med att kommentera.. Man kan ju ändra sig när man vant sig Flört

Ikväll kommer det hit lite kompisar och vi ska eventuellt ut på flotten med lite ost och lex… Hmmm.. som igår då, fast då kom det mööörka moln och vi åkte in till land ganska snart.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

Har suttit och kikat runt i nya fokus, väldigt lätt och enkelt att sköta.. Har inte hittat något knepigt ännu. Jag gillar den..

Här skiner solen och det är väldigt varmt redan.. Men imorgon kommer efterlängtat regn..

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Också suttit och kikat runt. Har lagt in ett nytt album med lite nya kattungebilder.

Ikväll ska mamma och jag gå på Drottningholms teatern för att se en opera.

Ha en bra dag!!

A-M.H
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon !

Varmt….och ännu varmare blir jag av att inte kunna radera meddelanden som jag inte ens kan gå in och läsa….går in på sidan där det står att man ska gå in och där finns ingen som helst info om hur gå tillväga…avskyr när det blir omständigt…men som sagt layouten har jag ingen åsikt om…

Nu ut i solen och värmen !!

Ha en bra dag !!

P.S..måste vila lite efter ett hårt bicepspass …säger Ciggekillen…

AnneAlva
0

Goddag!

Sitter och undersöker Pee Wee, ska nog köpa en sån låda istället för sand, de har ju "nöjd kund-garanti" så man får pengarna tillbaka om man inte är nöjd efter sex veckor.

Dagen började med frukost på sängen och lite sång eftersom min sambo fyller år idag, han fick paket, te och nybakt ciabatta. Han såg nöjd ut, fattas bara annat… Tungan ute

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

emiya
0

God eftermiddag/kväll!

Jag håller med, här var det ovant! Fördelen för mig som ser lite dåligt är att allt är mycket tydligare, både text och avatarer, så jag kan läsa bättre! (Tror inte ögonen blivit bättre iaf! :))

Om en stund blir det kräftskiva med ost och kex här på våran gård. Imorgon blir det två hopslagna 60-årskalas med övernattning. Ska ta det lugnt med ost och kex-delen, för här är 32 grader ute på gården. Rykten säger att det blir oväder inatt och i morgon……..

Trevlig helg allihop!{#emotions_dlg.smile}