Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 338 ggr
cherish
0

Otåligt hungrig ...!!

Okey, vår husis Chinchin vrålar ju varje morgon som som en galning efter mat och Ciqan hoppar upp på bord och bänkar och norpar åt sig saker och ting MEN jag tror inte att någon av dem är som kissen i denna film! *asg*

Titta här

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Strawberrygirl
0

Den där lilla kissen är för söt! *Fniss* Brukar kolla den filmen ibland när jag vill ha ett gott skratt. Kyss

Buffy-co
0

Hahahaha…sötnosen då..vet vad h*n vill…underbar videosnutt!!Skrattande

Zsarorna
0

Hahahahaha uuunderbart!! Tack och lov att WinniePinnie inte håller på så varje morgon, men hon är på goood väg. :S Har nu lärt sig att hoppa upp på köksbänken när hon ska få mat *suck* Obs: Hon äter inte ens i köket, hon har sin mat på klätterställningen i hallen! Men det blev värre när vi bytte foder. Efter att hon börjar lägga på sig runt magen tänkte vi byta till vuxenmaten snabbare än planerat och nu håller vi på att vänjer över till Orijen som hon ääääälskar!! *Skratt* Så snart har vi väl en sån som på filmen *fniss*

cherish
0

#3: Hon gör som syrran! Ciqan är som en sån där gubbe som man puttar ner och som reser sig igen, förstår du? För varje gång man hivar ner henne från bänken är hon där igen … snacka om att testa uttåligheten hos matte och husse! Sen är hon ju så himla söt och tittar på oss med sina vackra ljusblå ögon, lägger huvudet på sne och säger "miiiiii" … *suck* Ni förstår va …? (Jag låtsas som om jag inte ser henne … *harkel* Jag ser att husse oxå låtsas när han inte tror att jag ser. *fniss*)

Mamma Phoebe måste trimmas lite till dock inför utställningen men hon är ju lite mer fisförnäm i sättet och äter inte precis allt … Ciqan och hunden slåss i princip om maten, om inte Chinchin hinner fram och sno allt först!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

chikan
0

Haha! Härlig film, och otroligt ihärdig och bestämd kattunge.

pallemaxwell
0

Skrattande