Personlig bild
Jag har tidigare lagt upp en personlig bild på min sida, men nu vill jag ta bort den. Hur gör jag då? Går det?
Ser bara att man kan ta bort sin avatar…
Tacksam för hjälp :)
Tryck på "Min sida" Sedan "Administrera" och scrolla nedåt så hittar du det
Antingen så förstår jag inte alls, eller så funkar det bara inte att ta bort den personliga bilden.
Jag vet att jag ska gå in på Min sida och Administrera, men där finns bara ett fält för att lägga upp en bild - hittar ingen knapp eller funktion som gör så man kan ta bort den bild man har just nu på sin sida. Avataren har iaf en knapp som gör så man tar bort den man har…
Om du klickar på "Ta bort" efter fältet för den personliga bilden så försvinner den, trots att det inte står nåt i fältet. Klicka sen på "Spara inställningar".

Ser att din Avatar är tillbaka iallafall- men att din personliga bild är kvar..
Men "ta bort" står ju separat för avataren och den personliga bilden..
Har du raderat själva ursprungsadressen till din personliga bild?
(vet iofs inte hur man får upp den..jag ser ingen adress efter min Avatar - adressen står inte kvar…. jag har ingen personlig bild..)
Om du inte vill ha den bild du har nu, så skulle jag byta den först till någon neutral bild genom "bläddra" och sedan spara inställningar-kanske det går om du trixar lite att sedan efter det "ta bort"..och spara igen..
Vet inte om du förstår hur jag menar…lite trött här i natten..
Ibland är det lite strul här men det brukar lösa sig till slut..
Ett litet råd. Vänta tills nya versionen har satt i gång. Det kan kanske vara en del strul nu när de håller på och grejar. Det har varit det och är påå en del saker då och då just nu. Det är bl a därför det går långsamt i bland.