Resultat CCC 27/7
Hur har det gått idag??
Någon som vet?

…jättenyfiken jag också..vet ett resultat…S*Änglarnas Raw and Chilly CAP,NOM, BIS…..men inget om våra forumkissar…sitt inte och håll på info..tell us !!!
Ja, vad för spännande hände idag????
Edit: Såg på ett annat forum att det visst gått riktigt bra för en liten söt tjej idag också
. GRATTIS!

S*Blå Katten Q CRX h 24 CAC
Akira Av Skarpevolle CRX a EX 2
S*Blå Katten Vilda Ventilkåpa EX 1
Stolt ägare till tre La permer

IC S*Spotless Lotus CAGCIB
IC S*Spotless Prisma CAGCIB
IC S*Spotless Qat CAGCIB
S*Spotless Sesam CAC
Men jag måste ju även få skryta lite över min mors katter, hon är ju sedan en tid medinnehavare i mitt stamnamn (visst måste det motivera skryt här också?
).
CH S*Spotless Brynolf (OLH d) CACIB, NOM
S*Spotless Beda (OLH q) CAC, Champion
EP IC La Bell Runaway Ruby "Morra" (SIA a 21) BIS veteran och NOM-kastrat
GIC IDP Swe-Scot Ronya (BAL h) CACE och Europa Champion.
Vi miassade att skriva igår - var liite trötta i värmen.
Ja lilla Tamsin (S*Silkwaves Good Choice) har vi ju redan skrytit med och jag är ju "bara" uppfödarstolt. Men jag kan ju viska lite att lilltjejan snodde både Ex1 BIV och NOM även på söndagen och med Glenns röst i panel precis som på lördag. Slagen av den fantastiska JW spynxen igen… Libelle (IC Dragon-Fly van Berkendonck) tog sitt första CAGCIB Och Pip (GIP S*Gaohs Je t'aime sitt första CAPE)
Jätteglad över att Libelle var jättelugn på söndagen och (nu blev hon slagen i Nomineringen av en vacker Brittdam) .
Pip var helt underbart harmonisk - Gullgubben min,
men han är för tjock och inte i bästa kondition så jag är supernöjd med resultatet. 

Grattis alla till finfina resultat.. Ett litet extra till Tamsin och matte.. Men ni måste haft rysligt varmt..

…oj vad ni hållit oss på sträckbänken….GRATTIS till alla strålande resultat…
..speciellt grattis till "Spotless" mamma..jag är som "sjuk" i hennes katter..
..lite O.T Spotless..visst har du muntrat upp "hunken" från oss…ja du vet..
..nu är det långt till nästa uställning för våran del….men sen i vinter och vår blir det spännande resor…och det blir lite IDP också…måååste bara…

Grattis allihop till fina resultat! Nu längtar jag efter att få komma ut och ställa igen, har ju inte gjort det på ett tag.
Stort grattis till era fina resultat!! :)
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

#7 haha, lita på det!
Kan tala om att hunken blev glad och undrade om det var några puddingar som undrat. Sa som det är, att visst är de ena riktiga pumor, men tyvärr upptagna. Trist tyckte hunken!
Vilka fina resultat!! Grattis allihop!
Clee Och Tamsin som inte var i topp-kondition, eller hur var det? 

GRATTIS allihop!!!
GRATTIS alla till jättefina resultat!!!!
Extra nospussar från Bus-Charlie till Silkwave's-katterna.Säger som Medea - hon var ju i så dålig form….hmmm, månne det var taktiksnack
Konkurrenteran får passa sig.
När får man träffa Tamsin igen????
#4 visst får man skryta om så fina katter!!!!! Visst var det Morra jag fick träffa på Järva också. En så ljuvligt vacker katt som man inte kan tro är veteran! 

#13 visst var det Morra du träffade på JKK! Eric som dömde henne i klass 2 var tvungen att kika flera ggr. på hennes födelsedatum, han trodde inte sina ögon. Och Kristiina (som känner igen Morra) sa i vet.klass att "hon har kropp som en ung flicka!" Hm, vem skulle inte vilja få den kommentaren!?
Tamsin blir livsfarlig när hon kommer i topkondition, (menar givetvis inte att hon var i dålig kondition nu, men matte har visst "klagat" hehe), då ligger sphynxen och alla andra risigt till!
Grattis till er alla som ställt ut!!

GRATTIS!!! Som vanligt blir jag så stolt och glad när det går bra för våra forumkatter men alldeles särskilt för släktingarna förstås!
#10 fniss
, EN puma i alla fall, den andra är väl mer typ munchin med gott kök……
Tack snälla för alla gratulationer! Ja, precis som Anki säger blev det i princip samma resultat igen men nu för Lotte Borch och med lite ny konkurrens, dels om BIV:en mot en vacker Axiom's-flicka som gick i klass 12 men redan hade superpäls och sedan ytterligare två katter förutom sphynxen i panelen. Sphynxen (S*Sayyad's Afrodite) tog förresten sitt nionde BIS på söndagen och har snart alltså blivit "dubbel" JW!
För, #10, det är helt sant att Tamsin har rätt långt kvar till sin fulla potential, både i päls och kropp, så att ha fått Glenns röst i panelen båda dagarna är stort, riktigt stort!
Nästa gång showar Tamsin 16 augusti i Kristianstad och sedan 13-14 september i Västra Frölunda. Förhoppningsvis har hon kommit närmare toppkondition då. Grattis till alla andra också - tänk att hela 5 CRX var i panelen på söndagen!
Grattis till er alla med vinnande katter!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis till alla - super roligt det gick så bra för många rexar

Grattis till alla
Jag ser att Rexjen inte rapporterat sitt resultat så jag skriver in det här jag då. :D
Norton (S*Rex Dandy Atomic Fire) fick Ex 1 och BIV
Gråis (IC S*Rex Dandy Ben-Gali the Blacksmith) fick CAGCIB
GRATTIS till er alla som ställde ut i helgen!!! Himla roligt med utställningar, hoppas verkligen komma iväg på några till hösten.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#21 Norton stal mitt hjärta -lillsötis!! 

Grattis Rexjen!!..ja Norton hade jag velat se live

Grattis till alla fina resultat både på lördagen och söndagen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Kul att Änglarnas Raw and Chilly gjort come back som kastrat. Han är riktigt tjusig och supermysig..
#25 Absolut - det är så mysigt med kastrater och roligt att de får fortsätta visa sig. Chilly är en riktig myspropp och vacker förstås.
Kom på att jag glömt berätta hur glad jag är för att PIp GIPS*GAohs Je t'aime återtait sin utställningskarriär och fick sitt första CAPE på söndagen. Pip är Tamsins morfar BTW. Älskar min snuttekastrat !!! 

Norton har nog stulit mångas hjärtan, den lille killen
Domaren var helkär i honom så det var jätteroligt! Han skötte sig utmärkt men tyckte ibland att det var lite tråkigt att sitta stilla.
Jättekul att titta på alla fina katter och hälsa på trevliga människor!
#25 var har han varit? Bodde han inte i Danmark?
#28 Tror inte han kom överens där så han har flyttat till Päivi med Tiddlywinks i Småland. En riktigt krallig och fin kille.
aha!Då hänger jag nästan med.Skönt att det löste sig på ett bra sätt.