Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1227 ggr
MyTwiggs
0

Nappis hälsar så gott!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det Nappis tur att hälsa så gott!

Hon hälsar från sin fodervärd att allt går som på räls! Hon har fått nya vänner också, ovanligt stora katter som skäller. Tänk att Nappis är en sådan cool katt att hon kliver in i ett hundägt hem och gör det kattägt redan första dagen!

Jag tror att jag har hittat den bästa fodervärden man kan tänka sig och jag och Nappis kan inte annat än pusta ut! Nappis är en högt älskad dam i sitt nya hem, precis som hon varit här!

Nu vill som sagt Nappis precis som Lyra, skicka alla sina Nappisvänner här på forumet en stooor varm kram!

Här är Nappis hemsida! (ja, nu har hon två platser!)

http://www.vilda-meduza.se/index_Vilda-Meduza_faries_jersey_girl.htm

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

majsan
0

HÄRLIGT ATT HÖRA….Jag blir så glad.. Be dem att pussa Nappispappisflappis från mig och hennes mammas Sippan och sonen Mr BellKyss

zoolatri
0

Grattis Nappis!

Hon blir nog bra på att uppfostra deras valpar sedan;)

MyTwiggs
0

# 1 det lovar jag!

# 2 Jajjemen, det tvivlar jag inte på, och S*MyTwigg´s-kattungar som blir vana vid hundar, det är ju inte fel. Jag har ju inte min hund hemma så här blir det ju inte riktigt samma sak.

www.mytwiggs.com

Eine
0

en Flygande Dotter hälsar så gott.(dottern har inte bara stora öron till prydnad, jag misstänker att hon använder dem när hon tar sig upp på alla omöjliga hyllor också..)Lycka till med fodervärden!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 4 Det har hon efter sin mamma! Nappis är en sådan katt som är ÖVERALLT!

www.mytwiggs.com

Eine
0

Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora