God morgon 29 juli
God morgon
Då är det inte många dagar kvar av juli - vart blir tiden av?
Kattungarna var tydligen märkta av varmen i går, soooov hela eftermiddagen och kvällen och först när det blev lite mildare sent på kvällen började dem leka igen.
Man skulle ha pool på jobbet!!
Ha en underbar svettig dag…smälta inte i varman 
God morgon!
I natt sov jag så himla dåligt att det var obeskrivligt. Först vägrade jag gå och lägga mig fast klockan var halv ett…För det åskade massa!! Är barnsligt vettskrämd för åska. Sen låg jag och hoppade till varje knall som kom. Tillsist la jag armen över ena örat och höll Sara i handen. DÅ kunde jag somna tillsist. Irriterande att vara så rädd.
Har varit vaken sen halv sex då Sara gick upp för att åka till jobbet. Tänkte att det var bäst att köra igång med dagens påhitt. Ska nämligen tapetsera i köket. Det blir en fondvägg (finns inte mer tapet än på den väggen
) i svart/granit/silver. Hoppas det blir lika snyggt som vi får för oss att det ska bli. Hoppas även att jag är så bra på att tapetsera som jag fått för mig *skratt*
Ni kan ju alla hålla tummarna att det inte går åt pipsvängen för mig idag ;)
Ha en fin dag och hoppas att ni får bättre väder än oss (mulet, gråttt och duggregn)
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
Här skiner solen och de har lovat mellan 20-25 och svaga vindar här, ska snart fara och jobba, håller med #0 var tar/tog juli vägen??
#1 Det går nog bra med tapetseringen 
Ha en bra dag alla!!
God Morgon!
Ännu en varm dag idag! Har knappt sovit någonting inatt… Det va nog den varmaste natten än så länge…..
Hoppas att ni alla får en bra dag!!
God morgon!
Jag håller med om att sommaren går fort! Snart börjar barnen skolan igen och våra sommargäster åker hem idag. Jag blir alltid lite vemodig, men sen kommer en höst som kanske bjuder på svamp och vackra färger! Det är inte fy skam!
# 1 Ojdå! Jag som ÄLSKAR Åska! Mmmm! Lycka till med Tapeterna idag!
Ha en bra dag alla!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon,denna ljuvliga morgon!Har sovit gott trots alla tårar som bryter fram när jag tänker på katten som försvann för oss i Norge.
#0 Pool var ordet…kan man få ha överallt!Borde finnas på alla jobb..
#1 Lycka till med tapetseringen! Tufft av dig att ge dig på ett sådant projekt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon !
….sååååååå varmt…phuuuu…får sova men kan inte….
Ha en jättevarm dag…eh' jättebra dag !
Har inte sovit gott jag heller men blev så glad när jag tittade ut och såg att SOLEN lyste - ännu en härlig sommardag alltså!! Idag kommer äldste sonen hem och målar friggen ;) och jag får väl övervaka målningen .. kanske blir det oxå en tur ner till Storsjön med hund och barn och lite bad? Vi får se.
#1: Lycka till, det går säkert jättebra!! Du gillar ju utmaningar! ;) Jag gillar åska men inte blixtarna *huvva* även om jag tycker att de är vackra att titta på - på avstånd. När det dundrar nära - då blir även jag rädd …
#5: Vad är det du säger, har det försvunnit en katt för dig???? *ryser*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#7 Inte för mig personligen, men det drabbade en av mina godaste vänner.

God morgon!
Var på friidrottsgala här igår, superskoj! Vi var sponsorer och hade fått VIP-biljetter, så vi fick äta gott och fick sitta precis vid målgång och längdhoppsgropen. Superskoj att få se Mattias Sunneborn och Karolina Klüft in action på nära håll! Men det var VARMT!! Fast man satt stilla så rann det på ryggen! De ropade många gånger i högtalarna att man skulle dricka ordentligt med vatten och det behövdes verkligen! Framåt kvällningen kom en lätt bris och det var så skönt!!
Snart ska jag köra tillbaka till stugan igen och avlasta mina föräldrar som just nu har hand om mina monster 

God morgon!
Just nu ganska svalt, men detblir nog en varm dag här också.
Om några timmar går flyttlasset upp till Dalarna, jag bvar för inpackningen i bilarna….
Men ser framemot att komma upp til min stuga igen och se hur katterna har det och så getterna så klart.
# 10 Flyttar du till Dalarna nu?
Lycka till och hälsa raringarna med och utan horn!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#11 Ja, jag skall bo i min "inte helt" vinterbonade sommarstuga och studera på distans, detta för att förhoppningsvis börja må lite bättre eftersom jag tror ett minsjukdom blir sämre av all stress i storstadsmiljö….
Jag hälsar alla även om de behornade, även om hornen fortfarande är mycket små
I made it!!!!!! Efter 4 timmar av slipande (spacklade gjorde vi igår), målande, torkande och kletande så var jag klar. Bra för att vara första gången ;) :D Lite ojämnt uppe i taket, men det ska upp en list är det tänkt.
Här får ni för- och efterbild :)
Godmorgon, om ändå en sen en…
Sitter och blir mer och mer tvär - vill inte jobba idag. Men vad gör man inte för att ha mat på bordet etc? Man får tåla lite.
Imorse var det någon av katterna som hade kräkts upp mat under skrivbordet. Som tur var slapp jag, då Tobias kravlade sig upp av någon konstig anledning mitt i natten.
Nu ska jag rycka upp mig och bli lite piggare så jag kommer iväg. Hoppas ni andra får en jättefin dag vart ni än är :)
Wow, jag är väldigt imponerad! Av både tapeten (som är skitsnygg) och av dig som lyckades på så kort tid samt att få det så snyggt :)
#14 Åh tacK!! *rodnar lite* Tapeterna är köpta på Rusta för 150:-/rulle. Behövdes bara två rullar, så det blidde 300:- för tapeterna… Sen alla saker runtomkring gjorde att det hela gick på 600:- Men verkligen värt det! Dom förra tapeterna va ju gräääsliga *flinar*

God eftermiddag!
Sitter på jobbet och bokför för fullt… känner helst för att vara ute och njuta av fina vädret men slutar iofs om någon timme så lite tid får jag ju till det.
#13 Snygga tapeter! Vill också ha nytt! *avis*
Önskar er alla en fortsatt underbar dag! = )
God eftermiddag:)
Nu har jag slutat jobbet och ska unna mej en några timmar i solen. Började fem imorse så jag är rätt trött…Det åskade här inatt och eftersom jag inte har några gardiner i fönstren uppe på sovloftet blev det jätteljust för varje blixt…Det gjorde att jag vaknade gång på gång och trodde att någon tände lyset:p
#8 Vad är det som hänt?
God eftermiddag!
Puh vad varmt det har varit ett antal nätter. Går inte och sova och kissarna har rymt från sängen också. De ligger helst på var sitt mindre varmt ställe. De bjuder på fullt ös, som vanligt.
Ha en skön kväll alla!
f*n (ursäkta uttrycket) det blev snyggt!Bra jobbat.

#15 Här tapetseras det också. Håller på att fixa till tjejernas rum nu när de är borta så de får nya rum tills de kommer hem på fredag. Hoppas de blir glatt överaskade.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.