Prinsessan på ärten...

en sådan liten Goding, det är väl mysigt att få lov att dela kudde med henne!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vilken fining!

#3 Hon är världens mysigaste katt med många egenheter och stark vilja. Hon är min första Cornish och har en väldigt speciell plats i mitt hjärta 
#5 Välkommen i gänget.Man glömmer aldrig den första honan !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Hon är en riktig prinsessa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
# 8 Jösses vilken skarp blick! Man vet inte vad man ska tro 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#9 Jo det är något med blicken, hela attityden som gör likheten för mig, inte bara teckningen. Dessa kissar är så medvetna om sitt eget värde på något sätt: Katt de lux 
- riktiga prinsessor - eller drottningar i Tittioos fal.l

Man ser att aveln gick framåt hos S*Grabbarnas…
Paulina är väl från P-kullen antar jag då katterna döptes efter alfabetet..
Hon ser riktigt charmig ut!
Buffy är ju från fjärde kullen*tror jag-om det fanns en A-kull…har inte sett det*..och han har faktiskt inte stamnamn i stamtavlan…han är ju reggad men det står bara Donald!
Jag tror hon fick stamnamnet strax efteråt..
Jag har inte brytt mig om detta eftersom utställning aldrig varit aktuellt…och jag knappt tittat i stamtavlan..men funderar nu lite nyfiket - hur många kullar man fick ta förr innan stamnamn?
Han är född -99
Förlåt OT..
Åh vackra Palle. Självklart ska man ha det som en prinsessa!
Vilken fin bild på Tittioo!!!!

#10 Ja Tittioo och Palle har liknande blickar o utseende. Måste kolla hur de är släkt i pawpeds 
Hon är sååå vacker Palle 

Sötnosen Palle!!
Så vackert hon ligger! 
Palle och Tioo har båda S*Charloi´s Alphen Kicka i stamtavlan och om du hittar några bilder på henne förstår du var de gemensamma dragen (i upp hottad versio) kommer i från 
Har alltid tyckt att Palle är en riktig prinsessa ! Tioo med sin mage är som sagt mer av drottning…

Haha, vilken liten fröken fräken.
Jag har också en kuddtjyv här om morgnarna, då får man snällt dela med sig. Det går av sig självt numera, Isis har gjort likadant i fyra år så jag tror att det är svårt att vänja henne av med det nu.
Men det är så myyysigt så det kan jag tåla. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
snygga snygga svartvita katterna!!

Ha ha ha, det förklarar ju likheten med min lilla prinsessa Karin. 
Hon är ju Tioos dotter och mer bestämd dam får man nog leta efter….vi kallar henne fuhrern ibland