Bildbomb CCC 26 juli!!

Jättegrattis Tamsin!!! 0 bilderna var det väl inget fel på heller!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Som vanligt är jag mer förtjust i att pladdra än att fota, men här kommer en bild på underbara Tamsin
när hon väntar på att bli nominerad.
Så många fina bilder!!! Både av rexmamma och Buffy-co :) Synd att jag inte hann träffa lite fler forumfolk då jag kom vid fyra-tiden på eftermiddagen. Känns som man missade nästan allt…
Men kul att det finns bilder här på en del forumfolk som jag finner intressanta. Fick iaf äran att träffa A-M.H och Gunvald! Tummeliten och han var ju nästan grannar (tvärsöver) och jag fick mig en pratstund och en fotostund med Gunvald :D
Oooo! Tamsin 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Åh, vad roligt med bilder för oss som inte var där!
Ni ser ut att ha riktigt bra dagar. Härligt!
Grattis till fina resultat med!!!

Kan säga att Gunvald var snabbare i rörelserna än min kamera och jag klarade av…så flera foton blev lite monsteraktiga!
Alltså.. jag brukar kunna fotografera någorlunda ok… fotar ju ganska mycket och vill ju ha en systemkamera i framtiden, men denna dag i värmen…*suck*
Det blev som det blev helt enkelt…

**#25+26
**Va roligt att se att någon velat fota Spotless-ungarna (en av mina!)
Jag var ju inte där på lite mer än halva dagen så det är underbart att få se bilder!
Rosa myntamusen var mycket omtyckt av även Tummelisa när vi kom hem med Tummeliten och allt pick och pack.
Kom på att jag själv ju inte skrivit i tråden
.
Det var så roligt i lördags. Ni Cornishifokus gänget som var hejarklack till oss som ställde ut var som vanligt helt fantastiska - vilken trevlig stämning och vilken härligt generös attityd. Ni är helt underbara!! Stor kram till er alla som var där !! Jag är så nöjd och lycklig. Tror ingen vars katt "förlorat" varit så glad som jag när min Bella förlorade BIVen mot Tamsin. Underbar känsla. Tamsin har jag ju "gjort" själv 
men det är Clees förtjänst att hon är så fin nu och visar sig så bra. Kram till Clee världens bästa Tamsin matte!!

Tack detsamma!!
Det var så kul och trevligt!!
Synd att jag inte fick med alla katter…tex din Bella..jag var lite borta i skallen i värmen..dessutom missade jag ju de flesta när de var uppe..Men Tamsin blev det många foton på!
- en helt underbar kisse..
(har några fler foton som jag kan maila dig och Clee..)
#29 Jaa snälla gör det… är ju alldeles kameralös just nu 
*
: