Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 635 ggr
citrina
0

Bolåda delux...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag installerat belysning i Ikas bolåda. Köpte en "diodslang" på Rusta och fäste i taket. Valde en flerfärgad för at få ett mjukt ljus. Tänkte att det kunde vara bra att ha under förlossningen så man ser vad som händer, om hon nu väljer att föda i lådan… Sover i den gör hon iallafall, tom nu när jag ställt ner den på golvet (husse kom hem och ville ha tillbaka sin sida av dubbelsängen…)

Kvalitén på bilderna är tyvärr inte den bästa, mobilkamera…

citrina
0

Ytterligare bild

citrina
0

och en till

Eine
0

Mycket smart!! Tack för tipset!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexjen
0

Vilken fin bolåda!

citrina
0

Tack!

Är mkt nöjd att hon sover i den nu, i början visade hon noll och inget intresse, men efter att jag flyttat in hennes fina Pemico-bädd så har hon sovit där var natt.

LinusCRX
0

tjusig bolåda!

Clee
0

Hihi, vilken partylåda hon har! Ska bli spännande att se vad hon bär omkring på. :)

citrina
0

Ja du får komma på besök sen och se med egna ögon :-)

Eine
0

en dum fråga från mig som är opraktisk.Hur får man slingan att lysa? Är det sladd eller batteri?Generad

smirik
0

Åh vilken fin de lux låda Ika har fått. Abbe hälser och skickar massor nospussar till din tjej

MyTwiggs
0

Mysigt värre!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

citrina
0

Det är en kraftig sladd gjord för utomhusbruk.

citrina
0

Tack! Hoppas hon och ungarna ska trivas där. Synd att pappa Abbe inte kan vara med och hålla tass.

KaCee
0

Det är nog den lyxigaste bolåda jag sett hittills!
Jättefin och otroligt smart med diodslangen!

Eine
0

tack..

Lullan1
0

Wow, vad mysigt! Jättefint Glad

Eine
0

I kombination med en så lyxig bädd, kan det väl aldrig bli fel för en blivande mamma.

citrina
0

Så, nu har Pemico-bädden förvisats till garteroben och hon har fått ny inredning i bolådan, med mjuka kanter. Var en sväng till Stoff&Stil och hittade det här paisly-mönstrade tyget som jag råkade köpa…

citrina
0

Man måste ju hålla sig ren…

Buffy-co
0

Ojoj…vad fint hon har det i sin låda!!
Läcker tyg också..Glad

Eine
0

fniss…*råkade köpa*! ..jättesött tyg!

citrina
0

Tack! Ja jag tycker att det är sådär lagom gulligt. Ska sy ett ca 35 cm högt gallerskydd till kompostgallret i samma tyg också. Klurar dock fortfarande på om jag ska välja tyg-varianten eller vaxduktsvarianten. Det lutar åt vaxduk för det suger inte åt sig om det skulle bli en kisspöl i närheten.

Kan ju vara bra att ha ngt att sysselsätta sig med när man nu vigt veckan till att vänta på kattungar… Räcka ut tungan

citrina
0

Dubbelpostat…