God morgon 27/7
Uppe med tuppen idag med om en liten stund bär det av mot ett soligt och varmt Vallentuna.En katt mindre idag då Stella är stoppad i Sverige .
Stolt ägare till tre La permer

God morgon !
Vad gör jag uppe denna tid
….så vansinnigt varmt i sovrummet..redan 27 grader….måste alltså flytta till andra sidan av lägenheten…och vad finns där om inte datorn…
..inte ett moln så långt ögat kan se….skugga än så länge på balkongen…så det blir min och misssarnas fristad nu på morgonkvisten…..
Lycka till Monica, Clee, Ankie m.fl.som ställer idag….skönt att utställningshallen håller svalkan…
Ivrigt väntar vi ej närvarande på resultat..
Ha en jättebra dag !!

Godmorgon allihop!
Ännu en härlig sommardag och jag ska iväg på kattungesafari! :p Ser verkligen fram emot dagen även om jag kommer vara inomhus en hel del. Att gosa små sötisar är ju inte helt fel!
Önskar er alla en toppendag! Lycka till till er som är på utställning! = )
God morgon!
Uppe 7 idag trots gårdagens ost och kex. Det är svårt att ligga kvar när det är varmt som i en bastu!
Jag har suttit en stund och jobbat med mina keramikugglor som ska till galleriet i Åre.
Idag blir det nog ännu en dag på Bistorp-beach!
Håll tummarna för att det inte blir regn idag, för vi har mycket hö ute!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Goddagens. Vilket härligt väder och vi håller till i skogen och en liten sjö där man badar och riktigt myser. Hoppas ni andra också har en toppendag
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God dag!
Just nu sur på Telia för at ajg inte kan använda min mobil sedan igår em… och felet antagligen inte avhjälpt förrän imorgon…morr.
Gosat med PalleMaxwells söta prinsessor idag. De har förvandlats från två försynta damer till vilda busfrön denna helg. 
Nu dags för badbryggan!

Har hunnit att vara på "bonnamarknad" på Tre Älgar i Grästorp idag. Det var väl så där, sylt, honung, potatis och sån't där…
VARMT är det idag men mina missar är ändå ute och härjar i solen. Ja, de får vara ute under uppsikt här på landet, jag hör dem precis hela tiden då de berättar högljutt om vad de gör 
#6 Låter som kissarna har en underbar semester