Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 854 ggr
majsan
0

Lyra och Iorek Bjuttsson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är kort på vackra Lyra och sköna Iorek.. Det var mulet idag men ni får hålla tillgodo med dessa. De är imorgon 13 veckor.

Först ut Lyra

majsan
0

Lyra och Iorek tillsammans.Kyss

majsan
0

Ett till på syskonenKyss

majsan
0

Ett på herr Iorek

majsan
0

Grabben ska till bordet

majsan
0

Lyra skönhet, undra vad hon drömmer om??

majsan
0

Iorek sitter fint och blir förskrämd när jag rasslar med en nyckelknippa..

majsan
0

Lyra

majsan
0

Och sist en på Iorek ByrnisonKyss

MyTwiggs
0

Syskonen Bjuttsson är nog oslagbara!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Clee
0

Fantastiska kissar! Lyra alltså, älskar hennes uttryck. Din syster är lyckligt lottad Twiggy! Kyss

MyTwiggs
0

# 10 Det är hon, som har mig till syster ;) Hihi! Tyvärr blir det ingen Lyra eftersom hon inte tyckte att det passade med katt i sin lägenhet. Numera har jag även hennes hane Allan hemma igen. Mari är nog själv den lyckligt lottade som får ha Lyra hos sig, inte sant?

www.mytwiggs.com

majsan
0

10# Lyra blir kvar här och är Tildas katt.. Tyvärr så har den lilla svarta i kullen gått bort så vi sparar Lyra hemma istället..

KaCee
0

De är jättefina! Kyss
Så tråkigt med lilla fröken svart… men Lyra är en riktig skönhet så jag förstår att hon får stanna!

AnnaS
0

Ååååååååååååh KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

A-M.H
0

….vad kan jag säga…är förstummad…Kyss

majsan
0

Lite bonuskort på den röda Asriel och paddförken Serafina.

Först ut Serafina, också vacker..Kyss

majsan
0

En till på madamen,

majsan
0

Här är Lord Asriel.

SnyggopojkenKyss

majsan
0

En till i närbild..Tyvärr också lite suddig men kolla in mamma bjutt bakom honom. Som ett spöke..

Lullan1
0

Jag är mållös… Lyra är helt underbar Kyss

Avots
0

Vilka otroligt vackra bebisar!

Sashimis
0

De är så vackra dina småbjuttssonar!

smirik
0

Mr & Mrs Bjuttson är mycket vackra & ja det gäller också restrande bjutssonar KyssKyss men Lyra är något helt speciellt.

Beklager att den lilla svarta ros gick bort - skickar tröst kramar till matte Tilda

IngerN
0

saknar ord Kyss

rexmamma
0

Helt fantastiska !! KyssKyss

Eine
0

med risk för att upprepa mig;Sååå fina katter majsan!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Ja, jag ska väl inte vara den som är den, men jag har då alltid tyckt att serafina är bäst… och jag håller fast vid det ;) Hihi! (synd att hon inte är calicomaskad)

www.mytwiggs.com

Rexjen
0

Åh jag saknar ord, vilka skönheter! KyssKyssKyss

acas
0

Dina kattungar är fantastiskt fina allihop. I mina ögon har du "träffat rätt" med din avel, dina kattungar har verkligen den rätta looken. Grattis! Bra val att spara Lyra, hon är ursötKyss

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

majsan
0

Tack så mycket alla. Jag blir så glad.. Nu flyttar alla utom Lyra i början av augusti. Nya kattungar blir det först till våren..Skrattande

Rexjen
0

#29 Du satte verkligen på prent det som jag kände, men saknade ord för! Håller med! De är tjusiga hala bunten!KyssSkulle gärna komma och pussa på dem!

majsan
0

29# & 31#: Nu blir jag generad.Generad Det var ju väldigt roligt att ni tycker så..Skrattande

Här är ett kort på Lyra när hon slappar..

Rexjen
0

#32 Gaaaah!KyssKyssKyss Det gör det inte lättare att hon är en padda med massor av vit., Tur att du bor så långt bort, annars hade jag lätt kommit och kattnappat henne!Kyss

smirik
0

#32 vilken underbar kattungemage hon har…älskar sånna

citrina
0

Vilka små söta trollungar!

Buffy-co
0

Ja…som flera redan skrivit…Lyra är helt underbar….KyssKyssKyss
Blir skogstokig av att titta på henneOskyldig
Och- de andra går ju inte av för hackor de heller..

Funderar så över detta med typ och öron och "alltihopa"….
Alla kattungar är ju söta på sitt vis..så det gäller ju att kolla bakåt osv..

Dina kattungar ser ju oftast så här gulligt "extrema" ut…som jag ju vill ha..så man blir helt ha-galen…skulle ju så gärna vilja ha "en Lyra"
Hon (och de andra) har också de där underbara "vecken" under ögonen-något jag har svårt att förklara men tycker är så underbart…(är kanske när de har stora fina ögon de får detta..??)
De har verkligen "det" dessa småkattungar!!Kyss

majsan
0

Tack Buffy. jag är själv väldigt svag för rynkorna. Speciellt de som sitter uppe på huvudet mellan öronen..Kyss

Buffy-co
0

ooohhhh prata inte om dom rynkorna…
Det hade min gamle Danne…jag älskar det!!!

Bifogar foto på min gamla sovandes älsklingsgris… - med "tänkande" panna..Kyss

[Wiveka]
0

Snyggingar!!!

AnneAlva
0

De är jättefina småbjuttarna, men det vet du ju redan om. Glad Tråkigt med Mrs Coulter, svårt att förlora någon när de blivit så stora… Ledsen

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Clee
0

#12 Nej men vad säger du, vad sorgligt! :( Hon som var så näpen. Var det väntat eller helt plötsligt? En ros till henne! Nåväl, hoppas att resten av gänget mår finemang, de utstrålar harmoni och hälsa i alla fall.

majsan
0

Nja, vet inte om det var så plötsligt. Ibland gör vi människor för mycket för att hålla en unge i liv. I detta fall så fanns det inget att göra. Hon hade fel på sin magsäck och kunde inte behålla mat förrutom flytande kost.. Jag och lilla Coulter kämpade tillsammans i fem veckor..GråterMen nu är hon i himlen och har det lungt och skönt..

Det värsta var att när man trodde att nu är det slut så kommer hon upp i mitt knä och sätter sig. Då tänker man att :Nää vi kämpar på lite till. Nu med facit i hand så förlängde jag bara hennes lidande. Men det är svårt att ta beslutet att släcka ljuset för ögonen. Mycket svårt..

Clee
0

#42 Åh, lider med dig. Får en klump i magen eftersom jag kan relatera så till att att vilja göra allt för de små krabaterna, även om jag aldrig behövt överväga så svåra beslut som du.

Anna77
0

WOW så fina de är allihopa!!

Natali
0

Alltid tråkigt med de som inte klarar sig.

Men dina andra är så otroligt fina! Det vet du ju redan! Ja, jag beundrar verkligen looken och allt på dina katter!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Eine
0

majsan, jag tror inte att hon led.Hon åt även om hon inte fick behålla allt…och lekte och gosade.Det gör inte en lidande katt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

46# Nä,,jag hoppas ju på det. Konstigt att ett så litet knyte kan lämna ett så stort tomrum.

MyTwiggs
0

Mari! Jag vet hur du kämpade med lilla Coulter och hur ni kämpade tillsammans! Hon var klen redan då jag besökte dig men jag fick känslan av att hon ville kämpa. Jag vet att du har gjort allt som stått i din makt för att ta bästa hand om henne och det ska du ha all ära för!

www.mytwiggs.com

Pus-
0

Så fine de er, Lyra & Iorek  Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/