Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 702 ggr
smirik
0

God morgon 24 juli

God morgon

I dag är det  5 månader till julafton Räcka ut tungan 

Soligt och varmt ute i dag, hoppas det blir en torr varma i dag.

Ha en skön dag alla

pallemaxwell
0

Ser ut o bli en supervacker dag i Stockholm. Skall snart till jobbet och är jättenervös inför helgen då jag och en av katterna skall till TERAK och förhoppningsvis tar Mäski en titel. Skrattande

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är det lugnt och idag ska jag ha en kompis här på besök från Umeå. Trevligt! Vi ska äta middag på flotten om det blir så stilla som det var igår kväll.

# 0 Julafton! Oj! Och jag som inte har köpt julklappar! Skrattande

# 1 Hoppas att det går bra för Mäski!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

Här i södra dalarna har vi ett underbart sommarväder, lite lätta moln sol och lite vind i träden. Jag sitter och väntar på min nya kamin som jag skall få installerad i min stuga, för det är ju som #0 sa "bara" fem månader till ju och då är det mysigt med en värmande brasa.

Varför kommer aldrig hantverkare i tid?!

För övrigt så är det lungt katterna sover och hunden också, till och med getterna är tysta

Strawberrygirl
0

Godmorgon!

Igår kväll var jag i Göteborg, strosade på avenyn, satt på mysigt kafe och bara njöt av den härliga sommarkvällen. Idag ska jag hem till en väninna och ikväll blir det Mamma Mia med några vänner. Semester är härligt! :p Tyvärr underbart kort också eftersom jag bara har en vecka nu… 2 veckor till i augusti i alla fall. = )

Hoppas ni alla har en underbar dag! = )

Eine
0

God morgon alla!Nu är det absolut sommar ute,njut av varenda sekund!Och vad jag har läst så är det likadant väder i Norge,Porsgrunn, dit jag ska i helgen.

#1Vi kanske ses där?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

Hallå, idag är jag ledig!! Ska iväg till stan och handla diverse saker… bl a kattmat och sand… Ha det gott alla!!!!

LinusCRX
0

#1 Det kommer att gå bra för Mäski!!! Lite nervositet hör till Flört Tack för att jag får gosa lite extra med dina tjejer i helgen.

#5 Hon ska åka på samma bussresa som dig Skrattande Hoppas ni får trevligt!

Här är en varm dag igen. Sol och bad är beställt och sedan kommer vänner på besök för lite grillat ikväll. Kan det bli bättre? Skrattande

A-M.H
0

God morgon !

Nu på benen igen efter ett dygns ofrivillig "bantning"….ska aldrig ..aldrig…. äta soltorkade tomater…Ledsen..det var i alla fall bara de som kom upp…om ni förstår…

Frukost på balkongen blir det strålande sol..inte en vindpust…missar i sina hängmattor…Glad

Lycka till alla som ska till Oslo..det kommmer att gå bra..rapporter avkrävesSkrattande….ingen har väl undgått att några av oss ska på CCC….och jag är aldrig utställningsnervös…men hade hellre sett en annan domare…ja folk himlar med ögonen när man säger vem vi fått…..Ledsen

Hörr'ni ha bara en sån jättebra dag !!

Maria-Bremert
0

God  Morgon!

Idag bli det grilla och fika i slottskogen :)

#4 En komips till mig va på Mamma Mia i tisdags, hon tyckte att det va jätte bra!!!

Natali
0

Goddag.

Nu är jag fördig packad inför tåget i kväll. Har lämnat in bilen för rep. Skall bara ställa i ordning allt inför katterna. Har ju lite olika folk som kommer hit o kollar till dem.

Skall bli så spännande på utställningen i helgen. Får äntligen vara med på bedömningen på fyra ovanliga raser. Det är ju en stor nackdel med just kat III, det är många olika raser att lära sig, vara en del är lite mindre represnterade av på utställningarna. Har lovat plugga på, så har standrad med mej för alla raser. Så har det jag gör på tåget. =)

Ha nu alla en bra helg, för vet inte om jag kommer kunna logga in förrän tisdag då jag kommer hem.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

#1 Lycka till. Det går säkert jättebra för honom. Han är ju både go och snygg!
#5 Lycka till till dig också.
#10 Lycka till, och vad spännande med raserna du får läsa på till.

Det blev en hög med lycka till och till er andra så hoppas jag dagen var lika bra för er som min. En härlig dag med avkoppling varvat med att få en hel del gjort.

Om jag hinner ikväll skall jag rapportera om vårt oväntade besök (ett djur) som vi fick igårkväll. Har en rejäl bildserie. Antar att det får vänta till imorgon men ni får hela storyn (som är ett litet mysterie) när jag lägger ut bilderna.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

pallemaxwell
0

Tack alla. Jag hoppas att det kommer gå bra för alla som ska på utställning i helgen.

#7 Tack för att du tar hand om tjejerna, de kommer bli så bortskämda Skrattande